Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av mikaela severin - 6 augusti 2014 22:01

Har varit en lite känslig dag, idag somnade vår älskade familjehund in Bomull " skenet från norr" , nu har hon fått slippa allt lidande, ja valde att inte åka med, ja minns hellre henne som hon va, jag visste ju att dagen skulle komma, o jag tog ett litet farväl redan i söndags, när jag lämnade Tingsryd.
Drog te gymet imorse och körde min morgoncardio på gymet, 30 min, 400 kcal! Sen hem o käka frulle, latade mig, o körde sedan upp till jobbet för lämna in lite kvitton för friskvård!
Theo kom in o sa han hade ramlat i vattenpölen, när dom körde med bilarna i backen, så åkte direkt in i duschen, när vi gick ut igen, så kom grannen ut o frågade Theo om det var kul och bada i vattenpölen o plaska runt, förgrymmade unge, ramla, nopp, de va bara ursäkten, efter ett dopp i en lerig vattenpöl!
Tog min en powernap, i sådär 1 h, ha märkt att vissa dagar är de rätt skönt, kroppen kan dessutom behöva vila sig lite!
Kl 16 bar de av mot gymet, benpass med Suwe va bestämt! O de va då ett jävligt bra pass, ass to the grass ala 70 kg, benpress, 200 kg! O så utfall med stång, 32,5 kg, alla i 5 set, sen även superset baksida/ rumpa i lårcurlen! 4 set till fail! 3 magövningar, jävla va ja är mör i benen, jävulsk träningsvärk i hela kroppen från veckans armpass, ryggpass o benpass! Undra om ja reser mig imon?
Kokt kyckling osv till matlådorna! Imon fm drar vi till T-ryd, vidare mot öland, för spendera helgen där! Inget gym, men de bli morgoncardio, o kanske nån skön kvällspromenad!

Tack för ett superpass idag Suwe!

Godnatt, o sov så gott!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards