Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av mikaela severin - 26 augusti 2014 22:05

Många säger, skit i vikten, kolla i spegeln, för mig är de, skit i vikten, skit i spegeln, lyssna på dem som ser, dem som följer min utveckling, iaf ett tag till, bilder kan funka, i vissa vinklar! Men de är ju allt på grund av min viktnedgång, mina ups and downs! Spegeln säger tjock, vågen vill säga detsamma, men jag vet, jag har muskler, därför hakar ja inte upp mig, o använder den sällan, måttbandet har blivit ett minne blott hemma, ja har mina mätningar månadsvis, o två ögon bestående av min coach, o så alla i min omgivning, utanför o i gymet, som ser resultat! O demfå man ju litapå! Man bli ju lixom glad när man få höra att man gör bra resultat! Ja kan stå här hemma o tycka ja är skit tjock! För de visar spegeln , åh ändå klä på mig kläder i stlk 34,36.. Hade jag vart riktigt stor.. Som spegeln säger, så hade jag ju aldrig fått på mig kläderna! Man få tänka bort den där tanken, ta till sig av va andra säger! Detta är säkert något som ändrar sig igen..ha ju haft en period av byggande, o klart kroppen ändrar sig!! Från 52 kg till 62.. De är ju skillnad!
Trots allt är ja glad, för allt går så jäkla bra! Jag har sån jävla vilja, så grymt motiverad, envis, full av energi, så skönt att första dagarna av deffen passerat, o kroppen inställd på maten! Mer energi igen, inga större hungerkänslor, o blodsockret är stabilt!
Kan bara säga att Mickis är på G igen, mot mål i sikte! Ser fram emot ett härligt samarbete med coach Thom, höstens små utflykter, en höst med utbildning! Grymt kommer det bli!!
Taggad, nu kör vi:)

Åh, så jäkla mycket kärlek till er underbara vänner och familj, Om ni visste hur mycket ert stöd, motivation, inspiration betyder! Att ni tror på mig! De värmer! Tack för att ni finns!

Chokladproteinglass ikväll! Yum yum!
Recept: vispa 6 äggvitor till hårt skum, vispa i 1 tsk steviaströ och en skopa proteinpulver ( valfri smak) funkar med både whey & kasein! Häll upp i en plastbunke med lock, in i frysen minst 3 timmar!
Severa med tex jordgubbar/ hallon! Yum yum!

Av mikaela severin - 26 augusti 2014 15:22

Ja de är allt lite spännande såhär o gå över på deff, de händer ju lixom lite, vätska som rinner av, osv! Kosten känns bra, tröttheten har börjat ge med sig, o kroppen börja ställa in sig något såhär vettigt, hungerkänslorna minskar! Skönt!!
Men de kommer inte va såhär bra hela tiden, efter några veckor kommer kroppen ändå att reagera med sömnlöshet, frusenhet, trötthet, och bli snäppet mer lättirriterad! De e inte en dans på rosor!
Igår var de bara lämna Rheo på fritids, hoppa i säng o sova till 11 tiden, för ner mot gymet, köra sen morgoncardio, o sen hem för frukost, o svira om för möte på jobbet, och efter de, mat på Rosegarden! Så blev mitt första av 3 fuskmål per 4 v! Skötte de hyffst tycker jag, några sushi bitar, lite mongolisk buffe, med kyckling, mycket grönt o liite ris! Inga desserter, trlts de fanns min favvo.. Friterad banan med sirap & glass! Även pannakotta! Så blev min dessert enbart en kopp kaffe! Kändes bra!! O mineralvatten! Istället för dessa ätardagar man hsft innan som gett 2-3 kilos vätska varje gång, så stämde jag av nu idag, +2h! Inget att ens bry sig om, ha runnit av på ett par dygn! Bli inget cheatmeal för mig försen nästa helg, då tänkte ja åka ner o käka med mor som fyller år!
Tack alla inblandade kollegor för en supertrevlig kväll:) har dock jobbat natten oxå, så sovit 5 timmar, gått min morgon pw nyss o fått i mig frukost:)

Nu ska jag snart hämta min lille skitunge på fritids! För sen dra ett grymt ryggpass med coach !

Tjohej!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards