Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av mikaela severin - 29 augusti 2014 21:47

Jobbhelge. Är inledd! Idag tog jag faktiskt o sket i gymet på morgonen! Tog min pw ute i solen! Blev frulle o soffan, o ja somnade! Vaknade först 8,45 igen! Sen va de fixa frukost till Theo, mat till mig, o iväg o köpa kulor till Theo som lovat! Att de blivit så poppis igen! De va de ju när jag gick i skolan oxå!! Dock va dom betydligt billigare då!!
Blev 40 min på löpbandet oxå, Theo var med, och skötte sig galant! Sen va de hem fixa middag, vila en stund o sen mot fritids, o jag mot jobb! En tung arbetshelg är nu inledd! 16-21 ikväll o imon 7,30-21! Vilket betyder, pw på morgon, och pw på rasten! Gymet stängt när jag har min em rast!!
Kan lova att självdiciplinen sätts på prövning denna helg!! I em när ja kom stod de limekladdkaka på bänken, ikväll ha jag bakat blåbärsmuffins! Imon ha ja lovat baka äppelkaka, o söndag våfflor! O så allgod mat o goda desserter på helgen, ärliteskjutmig varning, är hårt o deffa på ett sånt jobb.!! Men de e bara kämpa! Resultaten kommer inte av sig självt.
Nu sova! Upp 04,30! God natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards