Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av mikaela severin - 7 augusti 2014 23:22

Vaknade imorse o drog te gymet innan frukost, makalöst ömma ben, drog en pwo, o tänkte köra lite axlar, eftersom ja nu ska vara träningsfri, hur bra gick de?, ja hade ont i heela kroppen, armarna värkte sen armpasset, ryggen sen ryggpasset, o de vara gick inte, känns som jag dessutom ha fått tillbaka min musarm, hoppas inte, men lika bra o tejpa inför nästa träningspass, göra mina strechövningar, kanske ändå dags att boka in kiropraktorn i kalendern denna månaden, känns som både ryggen och nacken behöver knäckas, börja bli lite stel igen!
Förmiddagen gick åt att packa, drog till Tingsryd för vidare mot Öland med familjen, Möllstorps camping i stuga till Söndag, en prövning vill jag lova, min familj delar ju inte riktigt varandras åsikter och livsstilar, värderingar om saker o ting, bruka bli en hel del liv, men lugnt än,
Vet att de imon bli irritationer, då jag kräver att matlådor packas i kylväskor, när jag säger nu ska jag äta, o alla ska anpassa sig, dom gillar ju inte det skarpt, men det är ju jag!
Så kommerde, du kan väläta med oss, vi kan väl äta samma, NEJ ja vill inte, låt mig ha mitt! Till viss del hade de vart gott o sätta sig o bara äta, de är ju semester, men nopp! Ja är stenhård just nu! Jag har ett mål!
Klart de kan va lite kämpigt, på semestern är de bara god mat, alla ligger här o äter gotte o choklad, jag tittar på, känner doften av choklad, o frågar mig själv, är det värt att ... Svar.. Absolut inte! Min synd - Pepsi max!
Har ikväll tagit årets andra dopp, huu.. Kallt!! Badkruka nr 1, men min syster va lika illa, Theo plaskade runt som en tok!
Nu är de dags o sova, ladda för 60 min morgoncardio med mina orörliga ben!

Många tankar går till väldens bästa vän, du är stark och du fixar allt <3
Så good night!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards