Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av mikaela severin - 5 augusti 2014 23:31

Vaknade tidigt imorse, blev en härlig pw på 7 km, i lite lätt regn, va ganska skönt, men frusen när ja kom in, på med morgonrocken, för få upp värmen! O i den stannade jag minsann till kl 15 idag, ha legat på soffan o sängen o slöat, de ha ju minst sagt regnat rejält, fick lite smärre chock när ja kollade in smp, o såg alla översvämmningar!
Va ganska glad att ja hann min morgon pw innan, och att ja inte behövde utpå några akuta ärenden!
Begav mig till gymet vid 16 för möta upp Suwe! Ryggpass, o ja kämpar med de där chinsen för full maskin! Att de ska va så jäkla svårt, men bösta Suwe harju kläm på att, o hjälper mig öva in tekniken ordentligt, idag blev de att köra dom i buren, o de undlättar en hel del, ja tycker de är lättare, med en rak, smal stång, mina små händer få liksom inte grepp ordentligt runt dom andra, ja glider bara iväg!
Kan nu bara säga att denna veckan börja allt fallapå plats, känner ett lugn i kroppen, en bättre balans, bättre kontakt o samarbete, ja ha senaste 2 ryggpassen gjort allt, kämpat som fan, men inte kännt samma styrka, idag så bara kändes de såå bra, ja drog upp vikterna, som ja hade för ett par veckor sen, 90 kg mark, o nästa vecka så bara ska minst 92,5 kg upp, ja ger mig inte!
Ja sätter mitt liv på- de där jävla rävgiftspillerna mot rökningen, satte åter sina spår!
Tur ja har världens bästa vänner, så jävla bra är ni, utan er hade jag inte alls haft samma motivation, ni verkligen öser energi över mig, inspirerar mig dagligen, ni får mig så jäkla mycket mer motiverad, visst, ibland kommer dock vissa tråkiga kommentarer: som du tränar för mycket, lägg din tid på annat, varför äta så tråkig mat, varför kan du inte följa med ut o äta lr ut o festa, nä, jag har valt denna livsstil, jag mår bra, jag vill göra detta för mig själv, jag har ett mål, du är väl fin som du är, ja de kanske jag är, men jag kanske mår bra av min livsstil, om ja vill ha en fit livsstil, låt mig ha det, alla ha rätt att se ut som man vill, detta är mitt intresse, jag brinner för vad jag gör, jag klagar inte på andra som sitter hemma i soffan, jag klagar inte på vad andra äter, de berör inte mig! Vill ni äta hamburgare, vill ni festa, gör de, men jag avstår!
Imon är en dag, som kommer ta extra mycket energi, ork, o ja kommer vara ledsen, en dag ja kanske dessutom behöver en extra kram! Vår familjehund, är sjuk, gammal o krasslig, och imon har vi valt att ta bort henne, hon har varit i familjen i över 12 år, o nu ska hon få somna in, slippa lida! De är tufft! O ja vet att min mamma behöver massa kärlek o omtanke imon. Åh givetvis mina systrar!

Nu är de dags o sova!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards