Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av mikaela severin - 11 augusti 2014 22:25

Dagen har vart både botten & toppen, startade med 30 min cardio på gymet, va ju regn ute, då bli de inne:)
Frukost & fitline, sen va de dags att starta upp dagen med köra halta lotta ( Emma) till kursen, hem o städa för möta upp syster i stan & byta bil o sno med sig hennes hund några timmar, så vi ha myst, han fick tillåtelse att ligga på soffan en stund o trösta mig, kan säga att ibland kommer allt gammalt upp som man har med sig i ryggsäcken, åh då få man lov att gråta ut, ibland finns de ju nått i grund o botten som utlöser de, behöver inte vara från förr, utan bara saknaden av något lr nån som betyder eller ha betytt nått. Eller bara att man fär något bekräftat! Finns ibland många orsaker.
Men när man haft en dålig dag, åh heter Mikaela, så nog fan kan man inte gräva ner sig, fina syster kom o passade Theo så jag kunde dra o träna, o guess what, blev ett riktigt mäktigt bra armpass, ut med allt, in med energi, åh så finns de ju så otroligt fina människor där, så man bli då sjukt gladså fort man sätter foten innanför dörren:)

Imonär första inskolningsdagen för Theo, så dags att sova!

" träffade på suwe på gymet, blev en bicepsbild att bjuda på "

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards