Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av mikaela severin - 31 augusti 2014 22:22

Morrade när klockan ringde imorse! Bara ville inte åka o jobba, ville bara ligga kvar o gosa jämte fisungen, men va bara upp o hoppa, på med träningskläder, åh ut på pw! Dock är de skönt när man kommer tillbaka, få frukosten i magen, men åh jobba de kändes!
Har idag kännt mig jäkla hungrig på fm, de går ju endel extra energi en jobbhelg, massa spring! Så en skål med bär, hallon o blåbär, de blev akut räddning!
Bakat våfflor på jobbet, verkligen en prövning, men klarat hela helgen, trots bakverk, ja ha ju iofsfåttkränga extra saltmat, druckit massa massa mera vatten, de där natriumvärdet ha sjunkit! Men jajo, de går väl upp igen, ha ju legat lite lågt sen värmen i somras! Så extra salt mat o nya prover!
Tränat efter jobbet, bra tryck i axlar och bröst! Känns awesome! Jagillar verkligen lätta vikter, massa reps, de går fort, är intensivt, svettigt o känns jävligt bra med lite tryck!
Deffen flyter, har gått ner över 3kg.. Vätska.. O förhoppningsvis lite fett!
Mer bli de;) blev så glad i helgennär en kollega kommer o säger att de verkligen är skitbra jobbat o att man redan ser resultat! Bli lite stolt, men coach få ju ta åt sig lite:)
Nu kollat Big Brother, bli nog fast i detta även i år:)

Sova! Pw, skola, möte o benpass imon:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards