Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av mikaela severin - 15 augusti 2014 22:48

Även idag har vart jobb 7-14, så va på gymet 05,00 o körde 30 min löpband före frukost, Theo har varit 2:a dagen på fritids, verkar trivas riktigt bra, o på måndag är de dags, första riktiga dagen i förskoleklassen, stoooooora killen, kan knappt tro det är sant!!!
Cyklade till jobbet idag, verkligen varierande väder, o jäkla lokala skurar! Tur ja klarade mig någonlunda!
Käkade när jag kom hem, o tog sen 30 min vila. Somnade på 2 röda, o det va välbehövliga minuter, dock sovit 7 timmar, men när man jobbat en hel dag, så är lite vila skönt, man hinner ju knappt sitta 5 min på jobbet!!
Laddade för ett grymt benpass med Suwe! Grymt bra blev de;) o benen är möra, nog för ja svettas mycket, men idag var fan extremt!
Träffade på coach Thom, blev en pratstund, alltid lika givande, alltid glad o fylld med energi och motivationen är alltid på topp när man går därifrån! Han är grym!
Kört mitt sista tunga benpass, nästa vecka är de dags för lätta vikter, många reps, minimal vila, dax att utvecklas! Gillar dessa intensiva pass som fan, de känns trots minimala vikter, svetten öser! Awesome fan! O förbränningen är hög! Booom! De har vart sjukt kul med tunga vikter, har ju satt 100 kg marklyft, (4 reps) 80 kg djupa benböj (4 reps) 50 kg bänkpress (6 reps) mm.. Är bara dom där jäkla chinsen som måste övas på!! Fan ja får inte till dom!!
Dags för sömn, morgoncardio imon, o aktiv vila! Dessutom 3 frimål! Fint de behöver laddas på lite!

Trevlig fredag;) ciao

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards