Alla inlägg den 7 juli 2013

Av mikaela severin - 7 juli 2013 20:46

Vi måste vatt helt slut efter bilresan igår, Vi vaknade först 11.40 idag, jisses, så fram med frukost o ut i solen! Theo försvann givetvis ut direkt med cyklen o lekte med kompisarna! Så jag njöt med kaffe i solen! Vid 14,30 drog vi till gymet! Guuuud va skönt de va att träna på hemmaplan, man vet precis var alla grejor finns! Började med 13 min på löpbandet o 200 kalorier borta, sen blev de bröst, vader o mage, o efter de 60 min på löpbandet o 1050 kcal till! Inte illa , totalt 1250 samt styrkepass! Nu ska semesterkilorna bort:) är ju antagligen inte många veckors deff kvar, kommer hålla stenhårt i min diet, någongång efter v 32 är de dags att börja bygga på riktigt!
Är helt slut ikväll så bli sängen strax, sömn o ta igen, o bli gymet tidigt imon, sista veckan på detta schema o vikterna ska höjas! Så bäst o va utvilad! Rygg står först ut:)
Sen är de läkarbesök efter de, utreda mina vätskeansamlingar o blodtryck, om de har nåt samband! Få väl se vad som sägs!
Känns lite konstigt o börja jobba imon, både vill o inte vill, skönt på ett sätt o komma in i rutiner igen, men Theo ska vara på ett annat dagis nu i 4 veckor o de tar emot lite!
Men men så är de!
Soffläge en kvart innan sängen!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards