Alla inlägg den 21 juli 2013

Av mikaela severin - 21 juli 2013 22:17

Är jobbhelgen slut! O man är ledig 1 hel dag:) woohoo! 1 jäkla dag, sjukt egentligen, sen jobba man 7-21 på tisdag igen! De känns minsann att man jobba 100% i vården sommartid!
Tur att helgen gått någolunda fort, men nu har jag o jobba med i veckan... 3,8 kg vätska blev helgens resultat, av värme, spring, fysisk o psykisk stress o träningsfritt! Så magen är ballong o benen likaså! Värker åh spänner! Jiha! Ändå lyckades jag på min eftermiddags rast i full fart åka mot gymet, köra 1 timmes cardio o en snabbdusch för hoppa i arbetskläderna igen! Inte illa pinkat! Fördel med söndagar, finns alltid parkering utanför gymet!

Har efter jobbet hämtat hem min lille trollunge, som jag saknat han, trots han inte hinner sätta sig i bilen försen han börja både tjura o skrika o tappat öronen på vägen!
Hej 5 års trots??

Nu bli de sängen, tänker sova ut till ja bli väckt imon, sen ladda för ett grymt ryggpass o cardio, innan de bli bad, o kanske lite allsång på de:)

Sussa gott:)

Av mikaela severin - 21 juli 2013 22:15

Är jobbhelgen slut! O man är ledig 1 hel dag:) woohoo! 1 jäkla dag, sjukt egentligen, sen jobba man 7-21 på tisdag igen! De känns minsann att man jobba 100% i vården sommartid!
Tur att helgen gått någolunda fort, men nu har jag o jobba med i veckan... 3,8 kg vätska blev helgens resultat, av värme, spring, fysisk o psykisk stress o träningsfritt! Så magen är ballong o benen likaså! Värker åh spänner! Jiha! Ändå lyckades jag på min eftermiddags rast i full fart åka mot gymet, köra 1 timmes cardio o en snabbdusch för hoppa i arbetskläderna igen! Inte illa pinkat! Fördel med söndagar, finns alltid parkering utanför gymet!

Har efter jobbet hämtat hem min lille trollunge, som jag saknat han, trots han inte hinner sätta sig i bilen försen han börja både tjura o skrika o tappat öronen på vägen!
Hej 5 års trots??

Nu bli de sängen, tänker sova ut till ja bli väckt imon, sen ladda för ett grymt ryggpass o cardio, innan de bli bad, o kanske lite allsång på de:)

Sussa gott:)

[Bild]

[Bild]

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards