Alla inlägg den 20 juli 2013

Av mikaela severin - 20 juli 2013 23:18

Va ganska klantigt att inte stiga upp vid 06,10 när ja vaknade, utan tänka, bara 20 min till o somna om, ändå 5 alarm ställda, för vakna 07,27 när man börja jobba 08,00! PANIK! Tur jag var barnledig, haffade en celsius i kylen, första bästa kläderna i hallen, kom på när ja kom ut i bilen, helvete, telefonen på bänken, in som ett skott, ut i bilen, startar, åh stänger av full fart in, cigen på bänken, SEN full speta till jobbet, 07,57 landade jag ombytt på enheten! Hade lyckats få med mig en shake i farten, proteinet kvar hemma, men hade en burk på jobbet som tur va! Huuh svettigt värre! Morgonarbetet gick ju som en smäck, va ju uppe i varv fram till middag, då kände man sig ganska trött, va bara genomlida dagen fram till em rasten, ut i gräset, rökte o somnade pladask på mage i gräset, i den bruna sticksiga delen. För vakna av en kolllega som knuffade på mig, dags att vakna vi börjar om 5 min.. Huh, yrvaken o prydd med gräs va de bara traska upp igen! Så vatt zoombie hela kvällen, TILLS man nu lägger sig, då kan man inte sova! Ja så gick de med min pw på morgonen, o kvällen! Bil te jobbet:/ o imon måste ja ta bilen då jag ska hämta hem min skitunge efter:) sååå imon på em rasten bli ILFART till Hälsostudion o 60 min löpband! Så bara är det!
Imon ska ja upp senast 06,45, så jag får mitt morgonkaffe i magen i lugn o ro! Och grötfrukost!

Så nu ska ja sooooova!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards