Alla inlägg den 14 juli 2013

Av mikaela severin - 14 juli 2013 22:11

Inte för att ja vet varför man flera dagar i veckan utsätter sig för dessa jäkla långa arbetspass! Men måste man så måste man! Maten står inte på bordet gratis!
Jobbat 8-21, kan bara säga att ja vatt helt jäkla död!
Haft sjukt ont i magen o vatt som en ballong över magen, gravid i vecka 30 typ, antagligen åter IGen stoppst i mig föööör mycket laktos! O så efter denna dag har ja nu ikväll fyllts med vätska IGEN!! Kollade mitt blodtryck som lovat igen! HUR I HELA fridens namn kan jag ha så perfekt blodtryck när ja äter vätskedrivande och blodtryckssänkande??? Har alltid haft förr lågt blodtryck, därför va de viktigt jag kollade mig ofta, o NU har övertrycket istället höjts o ligger perfekt?? 120/80! Aldrig knappt legat över 110!! Min kropp måste verkligen va helt omvänd!!

I eftermiddags kom min tants son på besök, aldrig träffat innan, men riktigt trevlig, min tant va ju tvungen berätta stolt om min träning eftersom hans 15 åriga dotter oxå tränar o han själv vill börja! Så ville se bilder på min förvandling o blev grymt impade, trodde jag hade tränat minst 2 år, när ja sa att ja tränat i knappt 7 månader:) så de slutade med att han kommer komma ner med sin dotter när jag jobbar, o vem vet, kanske slutar med en runda på gymet:)
Kul att kunna visa folk, att allt går, bara man vill, som Lasse skrev igår: Det handlar om att BESTÄMMA SIG!
Kila in på hans blogg vett ja: www.lassept.blogspot.se
En mycket bra blogg!

Somnade 30 min på rasten idag, blev ju definitivt inte piggare, men men! Nu är ja sjukt trött!
Kmon tar vi sovmorgon, sen köra Theofis till Tingsryd, ska vara hos mormor till ons, jag har ju två nätters arbete framför mig! Bli träning på kvällen imon direkt innan jobb! Sova lite först! Sen på tis o ons morgon efter jobb kör vi cardio, innan frukost o sova! O styrkepass på kvällarna! Nytt schema väntar på Hälsostudion imon:))
Natti natt!


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards