Alla inlägg den 6 juli 2013

Av mikaela severin - 6 juli 2013 23:12

Har inte haft en tanke på att jag har en blogg under veckans gång, den har gått av bara farten hela veckan!
Jag hade ju iaf uppdaterat sön o måndag, o vad som hände i tisdags, de minns ja ikke, men ja va på gymet iaf:) körde ett rejält axelpass, som vanligt så gick de absolut inte att lyfta upp vattenflaskan! Josse o jonas jobbade ju så vi andra tog de ganska så lugnt, tror att grabbarna va iväg på äventyr medans vi andra latade oss hemma!kollade film på kvällen o kosade:) På onsdagen iaf när de två jobbade, så var de stora grabbarna hemma med barnen medans vi andra 4 vuxna åkte till Svinesund o fyllde på matförådet för resten av veckan, spanade även in Bodypower butiken, en hel del billiga proteiner, o rea på PWO, så en Craze åkte ner i varukorgen:) sen tog vi rundan om Hönan Agda, lite roligt namn , säger ju sig självt vad de kan va för butik :p ja erotik!
Sen va de hem, packa upp o fixa mat, o kvällen blev de lite prat o mys o film:)
Torsdagen va både Jonas o Josse lediga, så jag drog en vända till gymet vid 7 på morgon, sen packade vi in oss i 4 bilar och åkte alla till svenska sidan o Nordby köpcenter, blev spana in alla butiker o äta Tacobuffe, när vi kom hem slocknade jag på 3 röda, o sov 1,5 timme, riktigt skönt, o tur va de, för Theo, ( inte min Theo, josses lillebror med samma namn) o jag hade en brottningsmatch som höll i sig i över en timme, svetten droppade om oss! De va träningspass nummer 2 de för dagen:)
Alla var trötta o slöa, så somnade gott ganska tidigt!
Igår så va de gymet kl 7 sista passet oå Elixia, kommer nog sakna de lite, är ett stort o nytt o fräscht gym, men inget slår Hälsostudion, jag har fan saknat de! Till o med Theo som inte bruka va glad när ja säger vi ska till gymet, kom o sa häromdagen att han saknade de:)
Sen va de strålande sol hela dagen igår! Så medans grabbarna klippte gräs, målade huset o arbetade, så tog mikaela semester, på med bikini, cocosolja o i solstolen! Så skönt!
Just de va iväg o överraskade Theo lite med, va nämligen i affären någon dag innan o såg en cykel, så tog han med, utan han visste o åkte o köpte den, gissa om han blev glad:)
Sen på kvällen va de grill, rom o cola, baja päron , mintu o jelly shot! Dock gällde de o inte ta för mycket, va ju tvungen o va körduglig idag:) kl 04 kom man i säng, o kl 9 va man uppe igen, men ack vilken trevlig kväll vi hade:) riktigt bra avslut! Kan bara säga TACK josefine, jonas o barn för 16 underbara dagar hos er:) o en vecka i sällskap med jörgen, carina, Linus, Kevin, Theo och Mattias! Helt fantastiska är ni allihopa.
Blev en bra bilresa hem, vi följde varandra hela vägen, 3 bilar, 1a stopp redan i svinesund för köpa ketchup med jalapeno, sjukt god, så alla köpte med hem, sen blev de paus vid uddevalla, o nästa i Borås, för sedan äta ihop på Burger King i Värnamo! Där bled det ännu ett avsked! Ha gråtit som en tok idag, att säga hej då till underbara människor som man bryr sig om av helasitt hjärta, de känns! Hade ja kunnat, så hade jag vänt innan gränsen okört tillbaka, eller bara släpat med dom hem! Men de går ju ikke:(
Nuär ja död sill på soffan, vänta på tvätten ska bli klar sen sängen o sova! Sovmorgon bli de imon, sen gymet kl 14!! Bara läääängtar, bröst , vader o mage imon, o kanske 75 min spinning på de! Kommer bli awesome!
Om ja säger såhär, jag har gått upp 7,5 kg under min semester ( god mat, alkohol o godis o annat gott) så bli de nu 4 v i STENHÅRD deff! Jag ska komma i mina JEANS igen!! V32 är de semester igen, öland o havet, o ja ska va i form! Så är att!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards