Alla inlägg den 17 juli 2013

Av mikaela severin - 17 juli 2013 19:05

Huha, är galet trött efter 2 jobbnätter, o har ju kört intensivt på gymet oxå:) igår blev de 4,5 timmars sömn o idag bara 3,5! Inte lätt o sova dagtid!
Gårdagens pass på gymet på kvällen, blev ett bra pass, bröst och axlar! Kört bänkpress, armhävningar, pullovers , o frivändningar, hantlar utåt o massa mer! Hade träningssällskap o hjälp av 2 grabbar:) kul som fan med lite sällskap då o då:) även om de är på sitt sätt skönt o köra sitt egna race ibland:) så idag har ja grym träningsvärk, skönt de!
Idag på morgon efter jobbet, blev de 65 min Cardio total förbränning, 1004 kcal! Kom hem o la mig, men vaknat gång på gång! Kl 15 gick ja upp, o fortfarande totalt död! Hämtat Theo hos Jennifer i em, mys o ha han hemma:) även om han har världens sämsta humör, trött barn:)

Imon ladda vi gym tidigt, LEGDAY!!
O givetvis när ja fick schemat, så är de där förbannade grodhoppen med! Huh, knäböj, gående utfall, knäböj+ grodhopp, enbent lårcurl, raka marklyft, mm RULLSTOL sökes!!
Nädå kommer gå super:)

Nu ska jag försöka få ett trött barn i säng! Sen kanske sova själv!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards