Alla inlägg den 18 juli 2013

Av mikaela severin - 18 juli 2013 19:56

Man ska ikke klaga, men varmt va de idag, iaf när man inte har nån fungerande AC i bilen!
Idag va de fan kämpigt o stiga upp, ändå somnade jag innan 22 igår, märks att man jobbat natt o inte hunnit ta igen sömnen! Så ikväll lägger jag mig väldigt tidigt igen, är jobbhelg som väntar, från 16 imon till 21 på söndag är de bara jobb som gäller! Theo ska till sin stödfamilj, så han slipper en sån lång helg på dagis, o detta ser han fram emot! Skönt när de fungerar som de ska!
Blev ju gymet imorse och ett grymt bra benpass, 5 set knäböj , 4 set knäböj med viktskiva, följt av " grodhopp" 5 set lårcurl enbent, 3 set gående utfall, 4 set raka marklyft och 4 set vadpress 12 rep stående o 12 rep sittande! Kändes riktigt gött:)
Imon bli sista styrkan för veckan, armar och mage! Eftersom de är jobbhelg så bli de vila , dock bli de pw innan jobb på lördag o 1 timme efter jobb!

Efter gymet idag blev det McDonalds mer Per, medans de käkade hamburgare, drack ja kaffe o käkade ananas! Hade redan hunnit få i mig lite ris o kyckling efter träningen!
När vi kom hem va tanken lägga sig i solen, på med bikinin o olja, jahopp då försvann den givetvis! Tack för den! Dock haft sån jäkla huvudvärk ikväll, så mestadels legat på soffan, men ändå lyckats slänga ihop några matlådor, 5 kyckling, o 3 med nötfärsbiff, med vitlök, jalapenoketchup och fefferoni i! Gjorde även ett par bitar tonfisk, o eftersom hungern inte fanns där ikväll blev de bara en pepparmarinerad tonfiskbit, några gurkskivor och en sås på kvarg, citron, peppar, dill och jalapenoketchup!
Nu ligger barnet i säng, o snart jag med!
Fortsatt trevlig kväll:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards