Alla inlägg den 16 juli 2013

Av mikaela severin - 16 juli 2013 20:08

Hann ikke blogga igår, vart fullt upp, började morgonen igå med sovmorgon till 9,30! Underbart och välbehövligt! Kan behövas ibland, sen var de bara att packa o åka mot Tingsryd, för lämna Theo fisen hos mormor, eftersom jag för ovanlighetens skull har 2 jobbnätter, men skönt med variation! Så var där nere några timmar innan jag åkte hem för vila, som inte blev vila, lögn o somna på eftermiddagen, så packade väskan o srog mot gymet istället, blev första dagen på nya schemat, o då var det rygg :) va ett bra pass:)
Sen va de hem o vända, äta lite och mot jobbnatt nummer 1 av 2! Gick som en dans i natt, sysselsättning va städa, mellan varven:)
Åkte direkt efter jobbet till gymet, körde Cardio 1 timme med förbränning på 1025 kcal! Helt ok, bra trött blev jag, så tänkte soooova, men så fort ja la huvudet på kudden så börjades de arbete på skolan bakom, traktorer, gapande gubbar, o smällar av plåt! Jippi, tog 30 min innan ja deckade av för vakna av sms kl 14,15, men mja låg kvar till 15,15 så fick iaf 5 timmar, sen gick de ikke sova mera, så sysselsättning blev frukost o mot gymet! Kört bröst o axlar, o grymt blev de:) tränat med 2 absolut kanonkillar:) så fått hjälp med bänkpress o annat:) kul med träningssällsksp ibland:)
Sitter nu o funderar på hur ja ska lägga upp morgondagens träning! Funderar på endast köra kondition imon! Går ju på 4 split nu istället för 5, så känns konstigt med bara 4 pass styrka, men tanken är ju o lägga dag 5 som Cardiopass, såhär 4 sista deff veckorna! Så få nog bli så, bättre kondition imon än dagen efter ett benpass!!
Nu har ja käkat, så nu bär de av mot jobbnatt nr 2!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards