Alla inlägg den 28 juli 2013

Av mikaela severin - 28 juli 2013 21:46

Då var vi hemma igen då!
Började lördagen med gymet, armar o magpass, blev ett helt ok sånt, känns i både armar o mage idag! På köpet har jag hela helgen haft grym träningsvärk i benen, men nu så, har den nästan släppt helt:)
Sen va de raka vägen mot Tingsryd, mellanlandade hos mor på en kaffe, innan vi begav oss mot Stenfors, gissa om Theo vatt lycklig:) äntligen fått träffa Casse o Hugo, o givetvis Lena o Macke:)
Började Lördagen med bada nere i sjön, underbart med egen liten flotte o badplats! Till o med badkrukan nr 1 va i! Så nu har jag badat 2 ggr denna sommar:)
Sen kom Per o vi åt kräftor o rostat bröd, underbart gott, o lite Asti & Cider blev de! O ja 1 nubbe oxå:)
Sen va de landa en stund, barnen fick leka innan vi tände grillen! Per hade fixat kött, vilt:) så grillad Hjortfile och Visent! Underbart gott, smälte i munnen, har aldrig ätit visent innan, o lär kanske inte hända igen, är inte de minsta lätt o få tag på o kostar ju skjortan! Men går att äta i Eriksberg!
Blev ugnsrostad delikatesspotatis med olivolja o rödlök o tomater, o sallad med feta ost till! Underbart!
Sen åkte chokladen o godiset fram! Så blev en riktig cheat day för mig, händer inte ofta de, o de är TUR! För fy faaan som man mår, känns som en uppblåst ballong, gravid i 6 e månaden typ! Ja fattar inte hur vissa kan ha de en gång i veckan, nä fy, de bli inget mer med de på ett tag, jag tar de vid speciella tillfällen istället!

Idag har vi bara tagit de lugnt, barnen har lekt, o vid 2 begav vi oss till mor på kaffe innan vi åkte mot stan, givetvis åkte vi inom gymet, blev ett svettigt ryggpass! Dock tycker ja att ja sista veckan tappat i styrka, hum, är nog för ja går på ett lättare tränings schema, men 2 v till bygga, såå bli nog bra ändå:)

Nu ska fröken krypa ner i säng! Jobb 7-21 imon! Men först lite kvällsläsning! Min Tidning från Body låg i brevlådan:)

Ha en fin afton o morgondag:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards