Alla inlägg den 6 maj 2013

Av mikaela severin - 6 maj 2013 20:16

ja de är vad jag vatt idag, får snart dampryck på mitt jobb, ibland bara palla man ikke, när allt går emot en! tänker inte säga mer. jobbade ju som sagt 7-14 idag bara. skulle jobbat kväll oxå egentligen, men finns orsak till varför man tar ledigt som sagt! 


Meningen va ju PT pass idag, men blev inställt pga av sjukdom,så bli på ons ist:) så jag körde mitt axel & magpass ändå, gick som en smäck, alla vikter höjdes och glad va jag:) 

detta gjordes idag:


-Sittande axelpress med hantlar

- baksida axel i maskin 

-Sittande hantellyft åt sidan

-sittandes skivstångslyft framåt

-hängande benlyft 

-planka med "toutch"

-höftlyft ett ben i taget

-magmaskinen 


Imon är det ryggpass +cardio på schemat:) då bli det till att bomba ordentligt, även där ska alla vikter höjas:)


Hämtade Theo på dagis vid 17, och susade hem och fixade kvällsmaten, sen var de badet som stod överst på listan innan Theo ville se film och mysa:) när vi legat en stund och kollat på filmen började han sparka på mig förtvivlat och blev mer och mer hysterisk, sprang runt som en tok, kunde ej sitta stilla, fick knappt va nära han, dessa dumma ben, bara skrek han, så även ikväll var växtvärken jobbig. efter 15 min skrikande så somnade han av utmattning. går ej få i han alvedon, bara vägrar att ta de, inte ens massera fick jag göra. känner sej så maktlös i sådana lägen. 



funderar stark på sängen tidigt, ha ju jobbat 2 tidiga mornar nu o vatt uppe 05, och imon så vet jag att Theo kommer vakna mellan 06-07, så om man ska få sova nåt så är de nog sängen tidigt som gäller!


slänger upp ett par bilder me då:)


 


Välkommen blodådra!

 



Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards