Alla inlägg den 21 maj 2013

Av mikaela severin - 21 maj 2013 22:02

Lite glad över att vi sov till 09 idag, va faktiskt behövligt, dock va man ju mindre glad när jag såg vädret, fy fasen vad de regnade, men de var bara dra på regnstället o se glad ut, lämnade Theo vid 11, susade ner lite fort till sköterskan o kollade trycket.. lågt men ok 105 / 55 va dagens!  dock hade jag ju precis cyklat o bara hunnit sitta 10 min innan de kollades, så få va nöjd, susade vidare bort till gymet som en dränkt katt.. körde idag axlar o mage... de gick ok enligt mig, men hade önskat bättre.. min kropp ha vatt i en svacka i nån vecka, men ja ger vad jag har i alla fall, 


Bytte i vanlig ordning om, på med träningsdojjorna o ställde löparskorna på hyllan..där ja alltid ställer dom o gick upp o gjorde mitt pass, när jag går ner för byta skor inför cardio passet så va dom borta, började leta överallt på hela gymet, morrade för mig själv o tänkte, näe de e inte jag som är förvirrad, jag vet att jag ställde skorna exakt där, som alltid på precis samma ställe på hyllan. så med sur min så blev de ingen cardio.. lr jo 15 min.. de e vad benhinnorna tål i träningsskor... ja, jag hoppades hela vägen till jobbet att någon bara tagit fel skor, för vem fasen stjäl mina skor lixom... de e då väldigt lågt i så fall! skrev ett inlägg på Hälsostudions sida på fb.. o vips ikväll hade jag ett mail, en kille skulle ta hem sin dotters skor som hon hade glömt häromdagen, och tagit fel skor, så imon får jag dom tillbaka, känns underbart att de va som jag hoppades, tanken av o köpa nya löparskor o gå in va inte roligt, de e de värsta jag vet o spar gärna på de ett tag..


Cyklade ju efter träningen direkt till jobbet.. dränkt katt igen, in och käkade min middag, o duschade sen va de jobb 16-21 som gällde.. vatt skönt med bara ett kvällspass o så bli de även imon...


MEN först laddar vi för ett PT pass kl 10.. då ska det köras rygg i 1 timme... ju jävlar ska de köras ordentligt! 

ser grymt mycket fram emot detta :) så hoppas på sova gott i natt :)


Nu ska träningskläderna på tork o jag strax i säng:) 


 


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards