Alla inlägg den 5 maj 2013

Av mikaela severin - 5 maj 2013 19:42

Börja inlägget med säga grattis på födelsedagen till syster min:)


Idag startade vi dagen med jobb 7-14, o som vanligt efter en sömnlös natt, inte var de växtvärk inatt, utan så va astman igång! hostade o kräkte slem stackaren, undra om de är så att det inte enbart vatt förkylning, utan att det är allergi han ider av oxå, trodde jag hade en flaska flytande Aerius hemma, men den va ju gammal  så är väl bara att fara till apoteket, alla hans 4 astmamediciner börjar ta slut eller har gått ut i datum, ha ju trots allt vatt lugnt med den skiten sen i höstas! men men, i samband med förkylning så bli astmamedicinen ett måste, va nästan så jag trodde de skulle bryta ut krupp, lät väldigt skällande i början, men lättade efter ha suttit upp ett tag, dock ha man ju vant sig genom åren att kasta sig i bilen med ett kruppbarn! men skönt att man slapp i natt!


Hade iaf gått bra på dagis o han hade inte behövt astmamedicinen där, förklarade natten o de skulle ringa om de blev tokigt men dom  är ju vana vid hans astma och mediciner, men hörde inget av dom:)


hämtade Theo 14,30 och vi begav oss till gymet en vända- ledig söndag em leder till cardio pass, vilket blev hela 63 min i rejält lut uppför! svettigt och gött pass:)


Nu laddar vi för en jäkla tung vecka, dock ha jag tagit ledigt halva dagen imon! så imon bli det jobb 7-14 innan vi laddar för PT pass kl 14.45, då ska de köras axlar och mage! kommer bli ett grymt pass och jag är riktigt laddad:)


sen kommer de bli mys resten av kvällen, för va ledig från jobb på tisdag, men träna bli det på fm, sen planerar vi ha mys med fam Pettersson/Carlqvist och då hoppas vi på sol så vi kan leka ute o fika:)


Nu sover fina ungen <3 och jag ska slappa, det behövs! 


så tjingeling!


 

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards