Alla inlägg den 26 maj 2013

Av mikaela severin - 26 maj 2013 19:57

Blev ju inget bloggande igår, fullt upp med massa annat mys:)

Jobbade ju i lördags på dagen, när ja åkte till jobbet trodde jag att jag jobbade 8-15,30 men när ja kollade schemat var de visst bara till 14 :) lycka de.. men fick hänga kvar på jobbet ändå, Theo skulle ju komma dit efter sin övernattning, hade lovat min tant på jobbet att ta med Theo och fika:) o de va ju inte Theo de minsta ledsen för, kakor o annat visste han ju att de blev, åh så hade min lilla tant köpt en påse med lördagsgodis till han, så han var mer än nöjd, o för att vara snäll tillbaka hämtade han tuggummi burken i min väska och bjöd alla tanter och personal på de, han till och med stoppade in de i munnen på dem, service de:)

Sen begav vi oss iväg hem för packa en liten väska och bege oss till Tingsryd, vi behövde båda två lite mamma/mormor kärlek, o de passade ju sig när de var mors dag :)

o på kvällen begav jag mig bort till syster o Jonas för gosa deras lilla bäbis... en samojed valp, gissa om man blev lycklig av lite sånt gos:) så jäkla söt :) o så fick man ju lite syskontid på köpet:)

Kom i säng runt tolv tiden, vaknade halv 8 idag, va uppe en snabbis, men Theo sov, så tänkte ja kryper väl ner lite till, o somnade om till Theo vaknade vid 10,30... jisses va som en zoombie när ja vaknade, så länge ha ja inte sovit på evigheter! blev ju sen frukost, o sen lite mys med mor o syster innan de va dags att ta Theo med sig o åka bort till nästa systre, Theo ville ju klart också träffa bäbis valpen o leka lite:)

Gissa om han va glad, pratade om denna vovve heeela vägen hem, vill absolut träfa han redan imon:)


Blev dessutom en kort vända till gymet, bröst o vader blev tränade, o när jag hade stått 15 min på löpbandet så kom Theo upp, en liten olycka hade skett, de va tydligen upptaget på en toalett o de ville inte hålla sig hela vägen ner till källaren, så blev ut i bilen o hämta byxor, o sen köra hemåt:) väl hemma så va de pannkakor på menyn, o jag lagade till lite matlådor, Nu har vi tittat på Alvin och gänget 2 och bara myst:) Theo va ikke sugen va ute i regnet mer än 15 min, o inte jag heller.


Nu ska jag ta o hänga upp tvätten, o sträcka ut mig på soffan, imon är de egentid och gym på fm, sen möte, utvecklingssamtal o jobb som väntar:)

sista veckan på detta träningsschemat och alla vikter ska höjas:) så har en galet bra vecka framför mig:) börjar med axlar och mage imon :)


ha en fin kväll.


   

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards