Alla inlägg den 4 maj 2013

Av mikaela severin - 4 maj 2013 20:49

sovit som en kratta i natt, Theo stackaren har haft världens växtvärk, gråtit i omgångar, fruktansvärt när man känner sig hjäplös, efter ca 2 timmar fick jag dock han till att ta ipren, och han somnade gott vid 03! dock hade jag lite svårt att komma till ro efter de, och vid 06 vaknade Theo igen, så 07 stod frukosten framme.


Blev ett morgon/fm pass på gymet. kört bröst och vader samt 50 min Cardio. Helt ok pass. gjorde mig iordning på gymet för direkt åka på Emmas 20 årskalas, va väldans trevligt att träffa släkten som vanligt:)

Theodor var nöjd med dagen, förts lek kompis på gynmet o sen härjat runt med alla på kalaset, men när vi skulle hem så va han kvick att påtala att det faktiskt var lördag, så va raka vägen mot affären och köpa en påse lördagsgodis.

så nu somnade Theo på 3 röda. 

Tror minsann jag med kryper i säng strax,vet ju inte hur natten blir, är ganska så mör i kroppen, och imon bli det jobb 7-14 för sen vidare mot gymet för ett Cardiopass endast. musklerna får vila en dag nu:)


medans Theo käkade gotte satt jag och kollade bilder på telefonen, hittade massa kort jag tagit på mage- rygg -armar under träningstiden, vet inte hur mycket resultat de gett, då jag själv är ganska blind, så de får ni väl ta att avgöra. Men jag är nöjd med mit prestation, även då det vatt lite motgångar, gäller bara att aldrig ge upp, fortsätta kämpa tills man är i mål, och lite till.



Önskar er alla en trevlig lördag! 

här kommer bilderna!


 

 

 

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards