Alla inlägg den 30 maj 2013

Av mikaela severin - 30 maj 2013 22:54

Blev en riktigt lång natt, en sömnlös sådan, sprungit upp o ner o kl 04 gick ja upp, då gick de inte ligga i sängen mera, ryggen ville inte! så slängde mig i ett varmt bad, hjälpte en hel del, dock har dagen vatt bättre än igår, så hoppas de rättar till sig snart! jobbat mella 7-13 idag, fullt ös på jobbet i vanlig ording, sen va de att sätta sig på möte mellan 13-15,30 innan det var dags för sommarfest i Sandsbro med jobbet, det bjöds på mat givetvis, exotisk planka med tillbehör och kaffe på de, även alkohol, dock blev de ju inget för mig då jag begav mig hemåt vid kl 20 för hämta min fisunge på dagis, men trevligt som tusan var de, inte alla arbetsgivare som bjuder på sånt :) i alla fall inte om man jobbar komunalt, så där har vi lite lyx:) va ju inte längesedan de bjöd på Bodaborg besöket:) kul att vi gör lite tillsammans utanför arbetstid:) Lekar blev de ju oxå lite, trots min dåliga rygg gav ja allt för lite lek, bära eller brista:) lite smärta ha man ju inte dött av även om de nu gjorde grymt ont!


Kom hem strax innan 21 o Theo slocknade på 2 röda sekunder, jag fick lite kaffebesök, David som ja umgicks med endel förr o som jag inte träffat på hela 7 år var förbi en sväng, kul att få upp lite kontakt igen, tror de va 2006 vi sågs sist! mycket har ju hänt på dessa år! 


Imon laddar vi batterierna för köra ett grymt armpass, oavsett ryggen så ska armarna lida! öka vikten imon, känns underbart:)  sen ska jag även se om jag hinner till Ginatricot, kolla lite nya kläder, ha ett presentkort där :) sen bli de jobb 15,30-21 innan jag tar helg o laddar för fest på lördag... kan erkänna att jag är smått nervös för festa, har ju inte druckit så mycket som en droppe alkohol sen nyårsafton, men vin bli kvällens dryck:) Goa vänners sällskap så ska nog festen bli kalas:)


Nu bli det bingen för en trött Mickis:)


 

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards