Alla inlägg den 29 maj 2013

Av mikaela severin - 29 maj 2013 21:55

De är just vad jag behöver tro jag! Inte hadt ont i ryggen eller problem på evigheters evigheter! O så kommer de nu!! Trodde först att de kom med träningen, men kom just på förra veckans incident på jobbet, de va ju efter de jag började få ont, knäckte till ryggen då en kund höll på trilla, dum som man är håller man emot!! Sen har jag ju förvisso tränat på de o marklyften igår gjorde de väl inte bättre! Men nu är de ju vilodag imon från träning, och på fredag är de ju armar! Så kommer gå bra! Dock gilla jag ju inte ta massa värktabletter igen! Känner att ja inte borde jobbat ikväll, o bör inte imon, men tyvärr så är jag envis o gör de! Menfåfankyllamigsjälv!
Så dagens PT pass blev inte så hårt om jag tänkt! Nya tag nästa vecka:)
Ja jobbet flöt ju iafpå ikväll! Imon bli de jobb 7-14, sen APT o efter de sommarfest med jobbet en vända:)

God natt! Dags för bingen! Upp 05! Huuh!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards