Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Marknad!

Av mikaela severin - 30 juli 2013 21:24

Då va årets marknad i Tingsryd avklarad! Va inte mycket o ha, men som tradition så har man tagit sig ett varv! Bli bara sämre o sämre tycker ja allt! Theo köpte 2 klubbor, ballong och ville ikke åka karusell själv, så valde att plocka gosedjur ur aoutomaten, o för dom 40 kr så lyckades han få både en spiderman och 1 blixten! Så han va nöjd! Jag envisades med att jag absolut, trots deff skulle smaka några marknadskarameller, endast för en tjuga, tog lite nougat, chokladfudge o kokosbollar! Stoppade 5 bitar i mun, o slängde resten i närmsta soptunna! Ha alltid älskat marknadsgodis, men de va verkligen som stoppa en sockerbit i mun, ville spy rätt ut!! Urk urk urk! De märks att man lever en sundare livsstil nu mot förr!
Blev ett fynd istället på 10 kryddpåsar för 100 kr! Så nu bli de god mat istället:)

Efter marknaden va det stan som gällde, o gymet! Bröst och axlar va de idag! Men fick inte träna oavbrutet! Gör Theodor har ikke lyssnat någonting, inte på hela dagen, hos mormor satt han o skrek o lipade o tjurade i en halvtimme till han kräktes av slembildning! Så fort han inte får exakt som han vill så är de enbart gapande o skrikande! Snacka om TROTS!

Ligger här på soffan o verkligen skriker inombords! Theo vägrar somna, bara håller på o gör allt för hålla sig vaken, så fort ja säger ifrån så skrattar han mig rätt upp i ansiktet! TÅLAMOD! O man vet man ska upp kl 05!

Imon bli åter igen gymfritt! Jobb 7-20,30! Huuha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards