Alla inlägg under december 2014

Av mikaela severin - 1 december 2014 22:03

Efter utbildningshelg är de inte nån vila, nopp jobbat 7,30-15 idag, imon är ännu en tidig morgon, 7-14!
Nu är de dags att leverera, har vart mer lr mindre träningsfri 1 v! Bara tränat 1 gång! Förmodligen en välförtjänt vila! Kändes grymt bra på gymet ikväll, drog till med ett ryggpass, och ett par magövningar! Känner redan nu mer styrka, även om jag springer runt o känner mig allmänt fet just nu, fet, kanske fel ord, bulkig, vätskefylld, så är de ju ingenting mot vad som kommas skall! Bara acceptera läget, jag kommer göra de, de vet jag, men känsligt i början när man lägger på sig dryga 4 kilo på en vecka! Dock känns de bättre med maten, ha faktiskt inga problem med äta den, tro jag snarare hade kunnat trycka mer, jag är ju matglad :)
Blev lite skraj när jag såg Thom coach, på gymet, första tanken va, han kommer hålla med om att jag gått upp för fort, att de inte ser ok ut, nått måste justeras, men går förbi med ett leende o säger att de ser bra ut, sluta tänk, o oroa dej! Åh där släppte en tung sten, men som sagt, den stenen kommer sitta där många gånger, trilla loss lika många! Detta kommer sluta bra! Långt inom mig, längst in i hjärtat så vet jag, att jag har så mycket kvar o ge, åh jag kommer aldrig ge upp!

Ha hunnit med handla, matlådefix osv! Så nu bingen!
God natt:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards