Alla inlägg den 17 december 2014

Av mikaela severin - 17 december 2014 18:08

Trött på detta långvariga skov, är nästan bättre när min IBS är åt hållet man få spendera en morgon på dass, än ha de som nu, åt andra hållet, en ballong som inte kan äta utan nästan sprängas, när allt står en upp i halsen, o kramperna är som värst! Imorse hade jag rejält ont, fick ta de mediciner som är i absolut nödfall mot kramper, den som tyvärr ger hemska biverkningar, den rubbar synen, jag ser suddigt på nära håll, går bara se rakt fram, de är som nån stoppat grus i ögonen, kan inte köra bil, evigt tacksam Jennie & Emma ha handlat åt mig! Har legat i sängen hela dagen, åh nu kom kramperna tillbaka!
På köpet har jag sjukligt ont i gluteus maximus och Quadriceps femoris! Kan knappt röra mig!

Bli vila hela kvällen, o tyvärr peta i sig lite piller, så allt bli som de ska till imon!

See ya!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards