Alla inlägg den 7 december 2014

Av mikaela severin - 7 december 2014 22:14

Denna helgen har gått lite väl fort!! Var tog tiden vägen? Kunde inte tiden bara stannat lite!
Vaknade tidigt i lördags, upp vid 7 o käkade frukost och började städa! Va behövligt, o dessutom skönt o dona när de andra 2 sov! Kl 11 åkte skruttungen iväg för sova borta, vilket kan ha vart behövligt för oss båda, laddade med ny positiv energi.
Drog te gymet o körde titts o axlar, ikväll känns de! Fifan vad mina axlar ömmar :)
Eftermiddagen va ju bara kaos! Skulle göra mig iordning för kvällens barncancergala på katedral, slutade med jag stod o fixade julgranen, plockade med helt andra grejor! Kom ur duschen, fönade håret, plattade, sminkade mig.. Så när de va sådär några minuter kvar- damn! Kommer inte i jeansen! Slutade med att jag tog ut 5 korgar i garderoben o öste ut i sängen o efter mycket om o men hittade jag 1 par byxor jag kom i! Happy moment!
Va en helt fantastiskt gala som Sannah Johansson och Clara Friden anordnat! Jag är stolt över dig Sannah!
Blev väldigt rörd när fam Cornelius berättade om deras resa med sin sjuka son!
Kvällen avslutades i trevligt sällskap o tacosmys hos mig!
Theo kom hem vid 12 o hade massa o berätta, klappat häst, åkt brandbil osv;)

Jobbat har man 15-21! Sjut mig varning!
Så god natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards