Alla inlägg den 27 december 2014

Av mikaela severin - 27 december 2014 23:57

Nu känns de i kroppen att jag legat i 2 dygn, börjar få ont lite här o var! Gjorde mig en tjänst idag, trots magsjukebaciller, gav jag mig ut på en promenad i snön, behövde få andas ren luft i lungorna, ett träningsfreak som stänger in sig = rastlös själ! Va ganska skönt, men jobbigt, va tunga steg!! Tänkte när ja kom in, jag käkar o ta en powernap, sen städar lite.. Blev visst 2,5 timmes powernap, tydligen trött i kroppen! Men imon återgår jag till träning & jobb! PT pass kl 12! Åh jag längtar!
Bet av en tand ikäll me, hur kul är de då? Förvisso är de en tand jag bet av o knäckte i mars, så den är redan planerad för att dras ut, men, inte försen i feb! Nu ha jag ont! Hoppas jag kan hålla mig till måndag! Svindyrt på helgen ju:(
Har idag ätit min riktiga mat, dock ett mål mindre, de ha lixom inte gått o få ner mer, men tog en extra whey protein iaf! Imonlär de åka ner eftersom jag träna med:)

Kommer nu oxå att börja blogga för Livsstil2015, skapad av en krigare, Michaela westin. Kommer bli kul som bara den. Ni kommer kunna följa på www.Livsstil2015.blogg.no, kommer handla om min träning, som snart färdig Lic. Personlig Tränare , råd, hälsa & kost o träningstips! Lite gott o blandat, även lite gästbloggare kommer kanske då och då:)
Men, detta betyder INTE att jag lägger ner denna blogg, för här är ju jag, mitt liv, både privat, min son , min träning, känslor & tankar! Så dubbelt upp bloggerska! På Livsstil2015 kommer jag blogga 1-3 ggr i veckan, här uppdateras nästan varje dag!

Dags o sova! Mitt undebara Casein från Elit Nugrition ligger som bomull i magen;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards