Alla inlägg den 9 december 2014

Av mikaela severin - 9 december 2014 23:08

Vaknade upp imorse o mådde katastrofalt dåligt, magen krampade o krampade, efter tryckt i mig magmediciner så släppte de, en timme senare så kändes allt toppen, som om de verkligen var en bra dag! Lagade matlådor, fixade o donade med tvätt o packade gymväskan, begav mig upp till Jennie för soffhäng o bara va! Sen va de fullt ös, mot Grand för hitta en tomtedräkt, lyckades i sista stund hitta en! Glad som bara den åkte jag mot gymet, dock va jag väl lite smått oroad för benpasset med coach, vet att hans pass gör en handikappad i en vecka! Traskar in lagom nervös, kör, hör orden: sluta lipa nu, detta är ju vad du vill, sen va de klippt, de gick super! Nu är de 8 reps o styrka som gäller! O nu vet vi , att de är i huvudet allt suttit! Jag är inte långt ifrån mina vanliga vikter, har bara inte vågat pressa på innan, men idag så bara kändes de så jävla bra! Styrkan är kvar! Dagens pass: 3 set benspark, 5 set knäböj, 5 set benpress, 4 set gående utfall med viktskivor/ kettlebells, mage: hängande benlyft 3 set, hängande benlyft sneda 3 set,
Crunches och situps ( ( superset) 3 set! Totalt slut! Skakade som ett asplöv i en halvtimme efter, o köra bil va inte de lättaste! Men efter proteiner och mat! Så va man återställd, träningsvärken börjar redan smyga sig på! Huuh!
Har nu lagt upp de på 4 träningsdagar, kommer vila 3 dagar i veckan! Kan behövas! Så nu bli passen : Mån vila
Tis rygg
Ons ben & mage
Tors vila
Fre. Bröst, biceps , vader
Lör. Vila
Sön axlar, triceps, mage

Jobbade dir efter gym, kan ju inte påstå de vart lugnt tyvärr, men, men Shit happens!
Gjort pepparkaksdegen inför bak imon! Bli även saffransbullar och dumlekakor!
Börjar dagen med lussefirande på skolan :)

Dagen slutade ju i pannkaka- aldrig mer tro jag få en bra dag! De bli de inte.. Tänk tvärt om!

Av mikaela severin - 9 december 2014 01:21

Ny vecka nya tag! Morgonmys innan skilan, julkalendern och frukost! Faktiskt kryper de fram lite mer julkänsla för var dag:) så underbart! Härliga kvällar med tända ljus, o alla fina stjärnor! Jag njuter! Nördig som jag är, gärna i min onepiece, raggsockar och en kopp The!
Va på citygross och handlade tidigt imorse! Drog med mig Jennie! Va behövligt, de börjar smidas planer för 2015, dvs ny Hinderbana såklart! Just nu lockar Tougest i Malmö med 8 km och 40 hinder mest! 2 maj om jag inte minns fel!
Även hunnit köra rygg, kändes bra, blev även ett par övre trapz övningar, samt mage på de!
Accepterar mer o mer min form nu, min mage har iaf gått i ide för vintern, kommer på återseende till sommaren 2015;)

Jobbat oxå ikväll, lite fullt upp sådär!
Hunnit iväg på lite andra spännande grejor idag :)

Nu sova!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards