Alla inlägg den 24 december 2014

Av mikaela severin - 24 december 2014 09:48

Vill önska er alla en riktigt God Jul!

Mina dagar har bestått av lite sömn, armpass o mage igår på morgonen, resa till Tingsryd, hela dagen har julmat förberetts! Köttbullarna är rullade, janssons fördig, de rimmade köttet kokt, revbenen klara, potatisgratäng klar, risgrynsgröten till ris ala maltan kokt, 5 kilo julskinka klar! Bara lite ägg som ska kokas, o korvar i mängder,! Tanken av att äta allt, få än lite att må dåligt.. Sylta, lax rödbetssallad, sill, rödkål, mm..
Haft uppesittarkväll igår Bingolotto med mor, emelie, angelica Theo , farmor, emma & caroline;) varma mackor.. Och lite julfika ;) nu återstår bara dagens rejäla mängder mat! Dock startade jag med nyttig frukost! Protein, kvarg , banan o havreringar:)

Idag är de julafton, Theo väntar spänt på tomten:)
Dagen firas med nära o kära!
Ta hand om er! Åh njut av dagen :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards