Alla inlägg den 13 december 2014

Av mikaela severin - 13 december 2014 22:37

Lördag, och utbildning hela dagen:) körde 8-20 idag ist för 9-18 då vi fick ställa in gårdagen pga av vädervarningar, dessutom var vår föreläsare nere först 20 på kvällen pga tåg o anslutningsbussar!
Blev bra ändå! Vart mycket stretching idag! Roligt har mi massa skratt! Vår grupp är verkligen helt underbart härligt gäng:) tänk att vi imon dessutom gjort halva utbildningen! Jävla vad grymma vi är!
Igår va Carro hemma från Norge, sovöver här, blev massa träningssnack såklart:)
Så minimalt med sömn, men ingen träning i helgen, så bli sängen nu, utbildning 8-18 imon :) åh vet ni vad, det är Lördag, jag har helt o hållet skippat mitt cheatmeal:) gått all in för mina matlådor, de e ju snart jul, varför fläska på sig ännu mera?

Fått massa creds för min kroppsform sista dagarna, tackar o bugar, enl mig, inte perfekt, men den kommer bli, så de så;)
Börja längta till nästa Athletic challenge! Vill nu utmana mig själv ordentligt:) yeah! Hittade dessutom en bild på mig o jennie, våra ass.. Fan kan bara säga, jag saknar inte den där platta röven jag hade i februari! Hell no!

Fortsatt trevlig Lucia:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards