Alla inlägg den 25 december 2014

Av mikaela severin - 25 december 2014 22:24

Det är så jäkla sjukt, att jag bli så sprängfylld med vätska av o äta 1,5 dygn! Jag är fylld, så fylld att de påverkar andningen, kommer inte i kläderna ordentligt, fick gå upp 1 byxstorlek på jobbet, vaderna värker! Få väl se om de kan ta o komma ut lite närmsta dygnet! Funderar starkt på att inte äta på nyår! Kan skippa både förrätt, och efterrätt, kött får jag äta, potatis får jag äta! Alkohol? Klarar jag mig definitivt utan, likaså godis! För må såhär är fan inte värt de! Blev nog liite väl mycket igår! Kanske behöver sgrypa kolhydraterna nått dygn nu?
Har iaf tränat idag, bröst & axlar på idrottskliniken Norremark! Säger bara en sak, jag gillar inte gymet! Är inte alls i min smak, maskinernaär inte alls bra, o jag kände mig totalt förvirrad, åh de va inte alls lätt o få ihop ett bra pass! Har vart där vid ett par tillfällen innan när de krisat!
Jobbat i afton! Tomteluvan på, de e ju jul:)
Fått paket av anhöriga, såå jäkla underbara. Chokladask och stickade raggsockar! Jag som älskar raggsockar! Helt perfekt;)
Kom hem till en tom lägenhet, Theo är hos mormor, och Emma är med där! Så nu sova, jobb 7.30 -15,30 imon, sen träffa tjöckasläkte. Hos Peder & Milo! Kul, Milo som lagar underbart god mat. Föööör god!! Men jag passar, min matlåda åker med imon! Känns alltid B o behöva avstå de, o inte unna sig, vi ses ju kanske 1 gång om året, o denna julenär den första på årtal! men jag hoppas alla förstår varför! Som jag mår idag är de inte värt att!!

Natti natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards