Alla inlägg den 5 december 2014

Av mikaela severin - 5 december 2014 22:37

Herrejisses, idag ha det verkligen vart upp o ner med sömnen, somnade dock innan 8, men vaknar redan 9,45 första gången.. Sen rullade de på så fram till 14, bestämde redan tidigt att nått gym bli de inte! Har inte där o göra om man jobbat 2 nätter o sovit fruktansvärt dåligt.
Så va bara upp vid 14, fixa matlådor, käka frukost o glida mot jobbet! Har lyckats trycka i mig dagens mängd mat trots jag steg upp sent!

Jobbat 16-21, galet efter ha jobbat 2 nätter men de kommer ja inte göra om! Mer död än levande just nu.

Imon kommer bli en bra dag! Morgonmys med trollungen, gymet, barncancergalan på kvällen,och tacomys!

Av mikaela severin - 5 december 2014 03:06

Somnade som en stock när jag kom hem imorse, vakna ett par vändor under dagen, men somnade om ganska kvickt igen! Kl 15 däremot gick det bara inte mer! Gick upp, ut i köket, precis då gick timern igång på stjärnorna i fönstret, bara en kort stund där på va de mörkt! Kändes hur jäkla avigt som helst o käka frukost! Men ännu en jobbnatt.. Så ba ju så illa tvungen! Träningen.. Jorå, fortfarande jävligt ömma Quads! Haft mina 1 av 2 träningsfria dagar! Men imon är de på att igen! Bli bara 4 timmars sömn nu när jag kommer hem, upp kl 12, käka o dra te gymet, sen är de jobb 16-21, vet inte hur jag tänkt när jag la kvällen efter en natt, men men, bara jobba o se glad ut! Emma vill hämta Theo tidigare, för dom ska käka popcorn o kolla Idol finalen, få kanske vara med på ett hörn när jag kommer hem!
Sen har de ju hänt nått stort, min skitunge har tappat sin första tand! Stolt & nöjd kille :)

Har även ikväll innan jobbet hunnit hämta biljetter till Galan på lördag! Varje barn räknas, en välgörenhet på katedralskolan för Barncancerfonden!
En av dom projektansvariga är finaste Sannah Johansson, som även hon kommer glänsa på scenen med sin vackra röst! Kommer bli en härlig kväll med härligt sällskap!

Varit en vända på stan oxå, tagit en kaffe på condecco medtrevligt sällskap!

Så slutsummering: en bra dag!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards