Alla inlägg den 16 december 2014

Av mikaela severin - 16 december 2014 22:21

Damn, det är verkligen tunga pass nu, så sjukt mör i benen efter passen, men de ska kännas, gillar de skarpt:) bulkeriet flyter på, känner mig lite extra uppsvälld ikväll, kan bero på att jag varit lat idag o vilat mycket, lämnade Theo i skolan efter han hade trotsat rejält mycket på morgonen, va helt slut efter de, deckade som en säl i sängen en timme! Va bevövligt tydligen, fick energi till både diska, dammsuga o plocka undan! Packade sen väskan o drog till Jennie, började städa hennes kök, tills Adam o Sannah ringde, då vi begav oss till Axfood snabbgross o handlade, sen drog jag vidare till Sannah & Adam, lyckades dessutom somna nån halvtimme på deras soffa. Vaknade typ 17,00, va bara packa väska o åka mot gymet! Hade då bara fått i mig 3 av 6 mål med mat, åt iaf 3e målet 1,5 timme innan gymet! Men när man kommer hem från gymet 19,45 o inser att man ska trycka 3 bulkmål på 2 timmar, den kännslan är jobbig, känner mig sprängfylld!! Men maten är nere!
Både Jennie, Adam o Sannah drog med till gymet, sannah o Jennie ska ju bränna fett, o Adam bulka o bygga muskler, så Adam fick köra ben med mig, eftersom jag har ökat i vikterna o Adam inte tränat mycket, så kunde vi köra på samma, vilket gick toppen, för jag behövde ju inte byta vikter o kunde hålla min vila perfekt:)
Tror dock att Adam är rätt mör imon :)
Efter 4 set benspark, 5 set knäböj, 5 set benpress 4 set gående sneda utfallssteg på 8 reps, och magpass.. är jag ganska mör :)
Men krigarsjäl är jag, never give up:)
Imon är det vilodag, lär behövas, för på fredag har jag PT pass ala Thom! Titts o biceps :)

Nu sängen, jobb 7-14 imon:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards