Alla inlägg den 4 december 2014

Av mikaela severin - 4 december 2014 03:38

Börja inse att stressen ökat igen, har haft jobb upp över öronen, samtidigt som början av bulken stressat upp mig! 4 kilo upp på 10 dagar, o jag känner mig fet, trots att jag vet att de är vätska just nu, kreatin vs massa kolhydrater! Visst de bli fett så småningom, de kommer jag intenundan, åh jag vet fortfarande innerst inne att de är rätt, detta är ju vad jag vill, så bara sluta lipa, o ta de som de kommer! Bara svårt o släppa en form man trivdes med! Men den kommer ju tillbaka:)
Va på utvecklingssamtal på skolan imorse! Gick relativt bra! Han sköter sig kanon, han utvecklas o hänger med precis som han ska, han är klurig o smart, och han är pysslig och undrbart go! Kul o höra!
Försökt sova av o till hela dagen, blivit småstunder! Kl 13,34 kom ett sms: var är du biffen? Öh tänkte va fan, är han förvirrad, jaja han dietar ju! Så var de jag som skrivit helt fel tid! Shit! Vansinnig på mig själv! Missa ett PT pass är ej ok!! Insett de inte är smart o boka upp tider under sista veckorna på deff, min hjärna ha vart kaos! Fritids undrade frågande vad för konstigt svhema jag lagt in på Theo förra veckan, inte en dag som stämde, har dessutom lyckats boka in två möten till på dagar jag jobbar! Började gå igenom de hela! Har lagt in oktober o halva novembers tider istället för dec o halva januari! Smartass! Desto mer jobb fick jag nu! Dessutom hittade jag kläder i sängbordslådan, som borde legat i garderoben! Hmm.. Skrämmande!
Fått höra på jobbet att jag blivit mkt mer glad iaf:) jodå slipper ju käka torsk!
Eftersom motivationen försvann för köra titts & axlar blev det armpass ikväll! Känns minsann, o trevligt träningssällskap oxå :) så kört lite variation i övningarna för en gångs skull:)
Jobbnatt och klockan går sakta!
Hem o sova, ladda om för nytt nattpass! Men där emellan har jag lite o göra:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards