Direktlänk till inlägg 22 juli 2013

Planera... Vad är det??

Av mikaela severin - 22 juli 2013 20:02

Jag är nög väldsbäst på planera min sommar, NOT! Hur jag lyckats lägga mitt schema är jävligt konstigt, jobbat sweden rock, missat holje, missat tosia, jobbat östersjö, jobbar HELA Tingsryds marknad, på öland hela Karl-Oskar, o jobbar karlskrona skördefest ( sailet)! Ok, inte så värst synd om mig, de kan jag ta, men stackars Theo har inte fått gå på en marknad, inga karuseller, eller ballonger, de är ju lite synd! De lär ju komma upp på dagis eller i nått sammanhang när de ska prata om sina sommarminnen. Huuh! Har ansökt om semester på måndag när Tingsryds marknad är men känns dom om de är jävligt långt borta rent ut sagt:(

Annars har dagen vatt bra, sovmorgon till 8,30, fet grötfrukost innan vi laddade för ett grymt ryggpass! Chins, skivstångsrodd, marklyft med hantlar, smalt latsdrag med rep, o så lite bicepscurl! O sådär 30 min Cardio! Så jäkla svettig ha ja fan aldrig vatt så jag hade ringar av Svett på hela magen! De rann av mig! Körde så jag i princip mådde illa halva tiden! Imon bli de ju träningsfritt IGEN! Dubbelpass på jobbet, 7,30-21 väntar!
Efter gymet kom AnnaKarin o Lea på besök en sväng:) mysigt! Men så avis har ja aldrig sett Theo! Han va sååå ledsen o grät så fort ja närmade mig Lea, de märks att han inte vatt hemma i helgen, så ikväll har vi bara myst, helt ensamma.
Åh så kom grannen o chockade mig, med en liten nyfödd gosse, underbart söt, o hur ja kan ha missat att hon vart gravid, den frågan kan man ju ställa sig, snacka om chockad :)
Måste ju erkänna att man kan bli lagom sugen på bebis ibland:)

Nu sover trollungen, jag ska ta o hänga sista maskinen tvätt! Kl 21 kommer ja ligga avdeckad jag med!

Så godnatt alla fina:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards