Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Ja kallar dem " grymma grodhopp"

Av mikaela severin - 11 juli 2013 22:23

Uppe med tuppen imorse, åh nä ställde klockan , gick upp, in på toa, så tänkte ja... Bara 10 min till, ställde om alarmet o vaknar 1,5 timme senare i lite smått paaanik! Kände ja va tvungen åka mot gymet i tid, så jag hann mitt pass eftersom dom stänger några timmar under dagen! Väckte Theo som överadkande nog va på gott humör, så kom iväg ganska så fort efter frukost:)
Sista veckan på schemat, o de va dags att öka vikter o strikt fullfölja de, TJI fick jag! Lasse "PT" skulle bara hjälpa mig passa vid mina knäböj, men, efter de så blev han kvar o maxade min benpress, o efter de så blev de inget av schemat kvar, de blev att han fullständigt har "dödat" mina ben!! MEN de klagar ja ikke över! För ja älskar när de känns, så ja vet att nu är de på g åt rätt håll;) så efter benpress så blev de enligt mig värsta benövningen! ( låter lätt) men fy fan! Knäböja med viktskiva i famnen ett x antal gånger o inte gå upp helt o direkt efter släppa vikten o hoppa, som en jäkla groda, löjligt piss enkelt, men dra åt helvete vad de känns! Ja brukar inte ha ont mer än några minuter efter träning, sen bruka de gå isf 16-24 timmar innan träningsvärken kommer, men ikväll ha ja jävlar duktigt ont i både ben o rumpa! Woohoo!! Ja hann ju inte mer än in på jobbet, stötte på vår bästaste Allt-i-allo som ALLTID ser att jag tränat, den enda som aldrig missar de:) alltid med ett härligt skratt;) o jag förstår inte varför vi alltid stöter på varandra när jag kämpar mig ner för trappan! Ja jisses!
Imon bli de mata armar, o så kommer även Sofie att vara med mig o gymma:) kommer bli duktigt kul!
Så håll i dig sofie, imon bli de plågas:)
Jobbat 16-21 ikväll, gått som en smäck! Så nu är man ledig fredag och lördag! Känns gött som bara den:)

Sussa gott folket;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela severin - 14 maj 2015 00:20

Bloggen är flyttad till www.nouw.se/mitcie Fb connecten funkar inte här längre! Ses där:) ...

Av mikaela severin - 13 maj 2015 23:48

kod för att imoportera min  blogg till nouw 3122339123

Av mikaela severin - 12 maj 2015 00:27

Tråkigt nog bestämdes det ikväll att livstil2015 lades ner. Det är med stor sorg och chock för mig. Jag trodde på att de skulle funka. Men de visade sig va fel. Nu kommer jag lägga 100% focus på denna bloggen och jag hoppas att ni fortsätter följa ...

Av mikaela severin - 10 maj 2015 02:21

Sen min födelsedag har det vart fullt ös här! Därav inte hunnit blogga. Det har vart valborg som inte va mycket o fira, då man jobbade såklart, men en mysig stund vid elden blev det med mitt fina hjärta. Har ju majbrasan 200 m från dörren, väldigt sm...

Av mikaela severin - 28 april 2015 10:29

Har i princip jobbat o jobbat o tränat sen i fredags, inte hunnit vara hemma många timmar, men träningen ger ju resultat :) Dessutom mitt i allt fyllde jag ett år klokare igår, dock jobb och träning men blev överraskad med presenter så fort jag kom...

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards