Alla inlägg under februari 2013

Av mikaela severin - 21 februari 2013 08:57

Visst fixade jag o Theo resan galant! Värdensvträningsvärk i benen, 48 mil, ja kunde knappt stå när ja klev ut ur bilen! Körde 2 pauser bara, 1 redan i värnamo då Theo va hungrig, en i Borås då de va akut kissepaus! Sen stannade vi iofs vid riksgränsen i Norby köpcenter och åt på mc donslds! O klart sallad till mig;)
Jonas & Josefin kom o mötte oss där då dom ändå storhandlar i Sverige så kändes skönt då vet man att man kom rätt sista sträckan i Norge!
Theo ligger och sussar ännu, ja tänkte stiga upp o ta en kopp kaffe;) Josefin är på jobbet, o vad jonas gör, ha ja ej kikat efter! Så hopp i min one piece ( den följer med vart ja än åker ) så ner o käka frulle;))

Ha en fin dag;)

Av mikaela severin - 20 februari 2013 00:03

Nu är väskorna packade, tror ja fått med de nödvändigaste! Så imon återstår, byta bil, o handla på maxi sen bär de av må ja säga! Mot NORGE på weekend hos bästa josefine & jonas! 48 mils resa!
Kommer bli helmysigt o Theo ha pratat om detta i 3 veckor nu;) kommer bli helmysigt att göra nåt ihop;) de e ju ett tag till nästa semester;)
Måste erkänna att ja är nervös för köra! Yr höna på vägen!
Ha världens fetaste träningsvärk! Dessa två pass va som börja om från blrjan! O ändå två lugna pass ja börjat med! Mina ben är döööda! Går som ja skitit på mig o sätta sig på toa är PAIN! Lätt värt att, trots att jag idag dödade ryggen o mina små biceps oxå! Nu får de vilas resten av veckan:)
No pain, no gain!
Nu bedtime!

Ha de fint :) de ska ja!

Av mikaela severin - 19 februari 2013 19:07

Skulle gärna vilja veta vilken FRIDA du är som kommenterat! Så förklarar jag gärna min situation för dig!

Av mikaela severin - 19 februari 2013 00:32

Efter helgens jobb är jag ändå helt ok i kroppen! Känns aningen bättre än jag trott! Tog mej till gymet, bokade förra veckan in ett PT pass då jag kände att första passet efter sjukdomen så är de bättre o köra PT o få lite hjälp att inte gå på för hårt i början, hade ja tränat på egen hand hade jag antagligen dragit loss på tok för hårt, ja vet ju hur mycket ja vill, men inte hur mycket ja klarar, alltid bra o ha någon som vet hur mkt jag bör köra i början! Så blev ett bra pass med lagom vikt o tempo! Känns super bra efter idag! Är nöjd o bli gymet imon (idag) igen för gå lite sakta på löpbandet o köra lite biceps o rygg! För sen vila lite till! På onsdag nästa vecka ska ja få nya tränings schemat igen o då räkna jag med vara på topp o köra fullt ut igen! Känns super!! Ja vet vad jag vill, o vad ja ha för mål!

Lägger upp en bild , på en kvinna! Snygg kropp, fina muskler! Ett ganska bra mål! Vem kvinnan är... De få ni gissa er till:)

Sussa gott alla fina!

Av mikaela severin - 17 februari 2013 23:02

Tack gode gud att de två helgpassen på 8-21 är gjorda! Har iofs gått ganska ok, trots smärta, mestadels i min axel, som ha lett till lite piller så ha de funkat, tröttheten har ju dock satt sina spår, ha inte alls den orken som innan! Imon tar vi i alla fall sovmorgon, sen bli de ner mot gymet, se om ja kan gå lite på löpbandet, träffa min PT o Se hur ja ska starta upp lite mjukt!
Sjukt hur mycket sämre min astma bli när ja inte tränat på 2 veckor! Fått börja med en av sprayerna igen! Urk!!
Jobb bli de imon 16-21, sen e det bara tisdagkvällen kvar sen bli de semester veckan ut;) lovely;)

Over and out!
Nu somnar jag!

Av mikaela severin - 15 februari 2013 21:58

Idag kom äntligen min hulliganunge hem;) fått massa kramar o pussar o massa kärlek ;) underbart fina barn <3
Har lagat lite helstekt fläskfile, rostade rotfrukter med svamp och hemmagjord tzatsiki! Underbart gott!

Imon bli de till att inleda jobbhelgen! Jag vet ja borde va hemma till tisdag då sjukskrivningen går ut, men ja har inte råd att förlora mina helgtimmar pga av en privat skuld på bilen nästa månad, ja vet hälsan borde gå först, men har inga alternativ ibland! De må bära eller brista i detta fall!

Missförstå inte, men är ganska besviken på några jag faktiskt trodde va mina vänner, kan inte ens fråga hur de är med mig, erbjuda att kanske ställa upp med något, känns ganska trist! Har suttit i en jobbig sits, o de märks vilka som brytt sig!
All kärlek till er som hört av er, tänkt en tanke o bara funnits! De värmer!
Ni kan inte ana hur tacksam jag är <3 ni vet vilka ni är;)

Dags o krypa i säng om man ska orka upp kl 06!

Av mikaela severin - 14 februari 2013 23:22

Fick ju komma hem i eftermiddags! Kändes underbart! Efter 6 dygn, stucken 21 gånger, ett antal dropp, o lite piller utskriva så är ja hemma! Domen blev infektion i mage och tarmar samt förhöjda värden på bukspottskörtel samt lätt leverpåverkan! Har enligt testerna ALDRIG haft magsjukan eller vinterkräksjukan! Bara nått annat härligt virus som angrep mej!
Kändes fruktansvärt ensamt o komma hem såhär på alla hjärtans dag , när man ser alla som hitta på saker, romantik, o här ligger ja för första gången ensam en sån dag! Well well blev onyttig mat o onyttig synd! Men ha vatt (är ) sjuk! Imon kör vi på i de vanliga matrutinerna så ja slipper känna mej gravid i månad 5-6 varje dag! Uppblåst! Protein o gröt imon:) lovely!
Imon bli de bort o lämna in sjukskrivningen på jobbet, är egentligen sjukskriven till tisdag, men är man stålkvinna, då ligger man inte i sängen längre än nödvändigt! Kommer ligga lågt med träning i helgen, meen ja kommer försöka jobba!
Åhh så kommer ju min hulliganunge vid middagstiid! Som ja längtat!!Gråtit floder på kvällarna av saknad! Nu ha vi massa mys o ta igen imon <3

Sov gott alla:)

Pussar!

Av mikaela severin - 14 februari 2013 08:55

Önskar er alla en trevlig dag!
Här vänta vi på läkare o hoppas på hemgång!
Saknar min älskade unge nåt grymt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards