Alla inlägg den 5 februari 2013

Av mikaela severin - 5 februari 2013 18:44

Ja nån vanlig influensa va de då ikke, började kräkas 00.10 på natten mellan lördags o söndags o höll på fram till 02 på söndag natten! Kräktes 1 gång vid 06 snåret oxå men annars 3-4 gånger i timmen! Fyyy fan de värsta ja vatt med om, sjuka magkramper dessutom, skrek avsmärta mellan varven, varje tesked vätska jag tog kom upp eller ut andra vägen! så på måndag förmiddag började ja känna mig matt, yr, kom ej ur sängen , höll på svimma o kände mej helt urvätskad, så ringde 1177 o de skickade ambulans, som ja klart fick vänta på i 2 timmar! Lyckades hålla mej vaken på en stol vid diskbänken en stund, o haffa städhubbarna ute till o ta mina sopor! På med lite kläder o rena sängkläder o så va ambulansen här! 3 st va dom,2 tog hand om mig o 1 tog Theodor, redan i ambulansen visade jag tecken på va intorkad, mitt blodtryck va nere på 95/45 pulsen uppe på 99 så när vi kom in till CLV han ja inte mer än in på rummet så stod dom beredda med nålen o droppet, massa prover togs! Hade tydligen ett blodvärde på över 180! Så domen va rejält intorkad!
Jennifer o Kristian kom o hämtade Theo o sen kom Angelica o hämtade han hos dem! , fick komma till AVA o fick massa morfin o flera dropp! 4 dropp på mindre än 24 timmar! Lyckats få i mig 2 glas nypon o lite lingondricka o 3 skorpor där inne med!
Så nu ska ja bädda ner mej, ögonen går i kors:( se om ja lyckas få hem min sötunge på nåt sätt ikväll:/

Kram på er!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards