Alla inlägg den 26 februari 2013

Av mikaela severin - 26 februari 2013 23:31

Började dagen med lite jobb 7-14,15! Va längesedan jag jobbade en 7 tur nu, kände mej nästan bortkommen o fick tänka till när de kom till att fundera ut vart ja skulle börja! Ha vatt lite förvirrad idag men gått super duper ändå, många skratt o många " nära på " brista o koka över känslor! Tur man ha variation i arbetet;)
Efter jobbet blev de hämta hem trollungen från dagis, o så tog de ju lite tid då han skulle säga hej då till kärleken, va nämligen så att igår berättade Theo att han hade gift sig, o idag fick ja de bekräftat av dagisfröknarna att dom hade haft bröllop för de betuttade turturduvorna;)
Så sött :)
Theo ville ligga på soffan o glo på film, så vi bestämde att åka till gymet så kunde ja träna o han slappa på soffan till en film:)
Så blev idag 30 min Cardio och ben & magpass! Skönt o börja komma på rätt spår igen, har PT träning imon o efter de bli de förhoppningsvis 60 min cardio! Sen är det lite pappersarbete på jobbet ett par timmar o sen apt möte på de, o så inleder ja jobbkvällen på de! Låter tufft kanske, men skönt o röja undan efter vatt borta några veckor, så bättre o ta tag i att nu innan högen växer med papper!
Theo bestämde ju med sin kärlek att de skulle ses imon på dagis, så Theo självmant knallade in o la sig kl 19.15 o somnade som en stock!

Dags för min skönhetssömn me!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards