Alla inlägg den 21 februari 2013

Av mikaela severin - 21 februari 2013 22:18

Känns som tiden rusar iväg för fort, kom hit igår, imon är de redan fredag o söndag fm bli de hemresa!
Idag tog vi sovmorgon till 9! Skönt, Josse började jobba tidigt, så jag o Theo käkade frukost tidigt, sen åkte jag och Jonas o Theo till Moss till 2 större sportbutiker o kollade runt lite, fanns rejält stort utbud! Men va ju inte shoppa som va tanken, men kom ut med en ny vattenflaska och en ny shaker för totalt 48 norska kr! Va helt ok! Sen en tur till matbutiken, hittade här en norsk variant av kesella med vaniljsmak, samma som i sverigen men här fanns Mager kesella vanilj, med endast 1% fett! Grymt bra, o samma pris! Borde köpa hem ett lager!
Sen bar de hemåt, då Josefine slutade jobba, så kom några vänner till dom på kaffe, svensktalande, o mkt trevliga! Jag o josse tog en längre tur till Fredrikstad, o sen till Halden för kolla sparkjop och lite så medans Jonas o Theo fick stå för matlagningen:) köpte en present till theo, ett par spideman skor, gympadojjor i högre modellen! 100 spänn! Tur man är här när de är rea! För de va precis vad han behövde!
O ja jag tog min plats i köket efter maten o fixade disken;)
Så nu dags att sova lite!
Imon är ny dag, josse jobbar 02.00- 11.00 sen bli det besöka gymet Elixia i sarpsborg, ett gym med spa avdelning, bastu o solarium! Grymt nyfiken!

Ha de fint alla hemma;)

Av mikaela severin - 21 februari 2013 08:57

Visst fixade jag o Theo resan galant! Värdensvträningsvärk i benen, 48 mil, ja kunde knappt stå när ja klev ut ur bilen! Körde 2 pauser bara, 1 redan i värnamo då Theo va hungrig, en i Borås då de va akut kissepaus! Sen stannade vi iofs vid riksgränsen i Norby köpcenter och åt på mc donslds! O klart sallad till mig;)
Jonas & Josefin kom o mötte oss där då dom ändå storhandlar i Sverige så kändes skönt då vet man att man kom rätt sista sträckan i Norge!
Theo ligger och sussar ännu, ja tänkte stiga upp o ta en kopp kaffe;) Josefin är på jobbet, o vad jonas gör, ha ja ej kikat efter! Så hopp i min one piece ( den följer med vart ja än åker ) så ner o käka frulle;))

Ha en fin dag;)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards