Alla inlägg den 10 februari 2013

Av mikaela severin - 10 februari 2013 23:32

Här ligger jag sen igår igen!!
Så efter onsdagens lilla kamp med mat vände allt igen:/ i torsdags fick ja knappt inte i mig nåt! Lite yoggi o sopoa, fredagen va pain, morgonen började med att ja fick tvinga mig ur sängen klä theo o köra te affären! , på väg hem trodde ja seriöst ja skulle svimma i bilen, va 10-15 cm frånbo dra en lyktstolpe! Tur de va nästan hemma! In o stekte korv till Theo, blev sen liggandes 6 timmar i sängen, fick ej i mig vätska, spypåsen framför mej o spyan i halsen, visste att ja sista dugnet enbart hade fått i mig knappt 800 ml vätska! När ja väl stiger ur sängen för hjälpa Theo med lägga sig, så spy ja rätt ut, allt ja kämpat med få i kom upp, o efter de så satte de igång andra hållet, varje klunk vätska va som pissa ut, hela natten vaken, fick i mig 500 ml på 12 timmar, ringde1177 som direkt skicka mej till akuten, så va bara åka ner, väl här nere hinner ja inte mer än in på expeditionen så va droppet satt innan ja ens kom till ett rum! Blev givetvis inläggning på AVA med yttligare dropp o kalium i.
Idag kom läkaren, klämmer, känner o konstaterar Inflammation i tjock
& tunntarm och en mindre inflammerad bukspottkörtel! Dock ska detta va självläkande, så några dygns vila till! O fick stanna i natt med, vill ju se så ja få i mej nåt, bara ätit de lilla i onsdags! O ikväll efter ej ätit på alla dessa dagar serveras potatisbullar med fläsk! O kan lova, 2 tuggor, sen gillade inte min mage detta! Förståligt?
Fick vid 20 en ostsmörgås, när ja började äta växte den i munnen! Vidriga bröd! Sysselsatte mig med pricka sophinken! Mitt i prick!
Så nu ligger ja här med 5e nålen satt o dropp under natten!
Pratas ju om hemgång imon! Så hopoas!!!

Natti här från sjukan!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards