Alla inlägg den 2 februari 2013

Av mikaela severin - 2 februari 2013 20:08

Känner mej såååå ynklig, kommer knappt ur sängen:/ febern stiger börja befara INFLUENSA!!!
O vi som ska åka på Ons:(
Villej detta! Ligger o dricker ColaZero för dämpa illamåendet! O osötad blåbärs soppa för näringen! Försökte få i mej protein innan, höll på spy rätt ut! just nu hade nog en påse godis suttit fint! Drömma få man ju i alla fall;)
Nä mello nu sen Ps i love you! Om man orkar!!
Puss på er!

Av mikaela severin - 2 februari 2013 16:22

Blev därför måttligt besviken när storlek 25 på H&M va för stort i byxstorlek! Men lyckades hitta ett par någolunda snygga i stlk 34!

Av mikaela severin - 2 februari 2013 16:21

Ja ja vet ej, idag må ja sjukt illa, så träna blev inställt, efter 5 pass behöver nog kroppen vila i helgen! Ligger efter med 2 cardio pass men... Är inte kroppen pigg är de meningslöst att pressa den!!
Va på H&M en runda för handla lite kläder då jag hade ett presentkort på 500! Stod i provrummet, tittade i spegeln o höll på o dö! Så smal ha jag aldrig sett mig, är de speglarna? Eller e jag så smal? Är ju van vid spegelbilden här o på jobbet:/
Men i alla fall så svälter jag ju i alla fall inte mig om de är det ni tror, äter som en häst, 5-6 mål om dagen! Men rätt kost! O rätt träning! Kan nog lägga på lite till i kosten! Om ja orka trycka ner mera haha!!

Pusspå er

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards