Alla inlägg den 22 februari 2013

Av mikaela severin - 22 februari 2013 23:38

Dagen började med att Theo väckte mig kl 8, samtidigt vaknade Jonas, blev frukost o sen direkt byta om för åka till Rygge o handla tacos till kvällen:) hämtade sen upp en kompis till Josefin som kommit ner från Båtsfjord! Josse hade lagt sig när vi kom tillbaka så blev lite kaffe för oss övriga o bygga med lego med Theo;)
När Josse vaknade käkade vi två lunch, o drog vidare till Elixia, ett gym i sarpsborg! Riktigt fint, när man kom in va en stor trappa där de fanns bortåt en jäkla massa löpband, crosstrainers o cyklar! Nere fanns en stor sal, bland annat TRX mm.. Sen nedanför trappan fanns massa maskiner för bröst o axlar bl.a sen fanns på nedre plan även 2 rum till, magmaskiner, triceps o hantlar o skivstänger! Ovanför trappan fanns en stor sal där danspass o annat höll till, även två mindre salar, en med massa hantlar, bicepscurl o bänkpress, ett annat rum med superavancerade maskiner ja ikke fick kläm på, o så stor spinningsal! Fanns även en spa & relaxavdelning med bastu o annat, kostade givetvis inget extra! O så fanns ju solarium såklart!
Fredagar har dom tydligen öppet så alla tränar gratis! Annars får varje medlem ta med sig en vän som tränar gratis dagligen!
Körde idag ett axlar, bröst o biceps! Tyvärr hade ja svårt o fullfölja allt då ja ikke längre kan röra fullt ut på nacken! Verka ha en nerv i kläm från nacken ner i skuldran o nu ha det svullnat upp rejält över skuldran! Så dags för en diklofenak kur på 14 dagar o linement!
För övrigt ha vi ätit Tacos ikväll
O nu är de dags för sängen!
Imon är sista dagen vi hinner umgås innan de är dags att fara tillbaka till sverige igen!
Planen är att jag o Josse ska till gymet efter frukost, få dock bli ben o mage imon så ryggen få vila!
Sen bli de lunch o åka o kolla runt lite;)

Lägger upp en bild på gymet! Ser inte så mycket men trappan med Cardio maskiner! O så ser man ytterst lite in i ett rum på andra bilden! Ska fota mer imon;)

Natti natt!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards