Alla inlägg den 1 januari 2015

Av mikaela severin - 1 januari 2015 13:10

God middag, och god fortsättning på de nya året, nu lämnar vi 2014 bakom oss!
Så summering av 2014: har vart ett riktigt turbulent början! Va mycket med sonen, kombinationen jobbet & träningen, få tiden att gå ihop, gav mig en stressad kropp! Åkte på överträning, höll på lägga av, Med träningen i somras då jag blev deprimerad av dåliga resultat. Privatliv hann jag inte med, men i slutet av sommaren, förändrades allt, Jag valde dra ner på stressen, byta coach, till en på hemmaplan, och Thom Andersson min nuvarande coach kom in som en räddande ängel, och hela hösten har vi kämpat med deff, som övergått i Bulk, bra resultat, fruktansvärt roliga o jobbiga PT pass, och jag är stolt att va en av hans krigare. dessutom började jag min utbildning till Lic.personlig tränare:)

2015 mål:
# överleva min bulk
# öka i styrka
# bygga på mer muskelmassa
#stressa mindre
# bli nikotinfri
# bli Lic PT
# överleva deff inför sommaren
# bli färdig till DC & LP ( om de går)
# hitta ny lägenhet
# utlandssemester
# hitta ett bra team
# jobba på självdiciplinen
# blogga aktivt på Livsstil2015 och här!
#göra högskoleprovet
Finns massa massa mer små mål o stora drömmar! Vinnarskallen är på plats, redo att gå all in:)

Ikv få bli årets första pass, axlar & bröst & mage i 24/7 gymet :)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards