Alla inlägg den 10 januari 2015

Av mikaela severin - 10 januari 2015 23:01

Självdiciplinen är ju iaf på topp! Inte ett frimål sen nyårsafton.. Varför.. Jo jag bulkar, just nu ha jag lagt på mig tokmycket vätska i och med jag gick på uppladdningsfasen av kreatinmonohydrat! Sen i måndags ha jag lagt på mig drygt 1,5 kilo ( vätska) .. Dessutom nu när de tar så mycket psykiskt i vågor, när kläderna inte passar, så varför ska jag då kränga massa onödig skit, för få njuta i några minuter?! Nä, just idag kände jag att det faktiskt inte är värt det!

Dagen i all ära har bestått av utbildning.. Kolhydrater & fett snurrar i hjärnan.. Massa siffror hit o dit! Ja det är ju endel!

Men de är ju hur kul som helst:)

Blåser gör de, fyfan! Stormen Egon är allt lite ilsk!!

Träningsfritt idag, imon köttar vi ben! När jag tänker på hur passet ser ut, vill ja kräkas! Haha!!

God natt!
O ni som måste ut i stormen! Ta de lugnt!!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards