Alla inlägg den 13 januari 2015

Av mikaela severin - 13 januari 2015 23:43

Ekonomiskt är de ursel månad! Ha inte en spänn på kontot! Alltid samma visa varje jäkla år! Sen kan ju ja bli liite mer irriterad när man typ lider av abstinens! Ändå spar jag typ 45 spänn om dagen på inte röka! Ja, jag har ju förvisso min el cigg o snus! Men försöker verkligen dra ner på snuset oxå! Ha iaf gått från typ 12-13 portionspåsar om dagen till ynka 4-5 st! Efter måltiderna är de som värst! Men ha gett mig fan på o fixa snuset oxå!
Har kört bröst, biceps o mage idag, nöjd förutom i bänk! Vet inte vad som hände! Om de va dålig dag, lr om de va för när jag hade 40 kg o lyfte kom de en gammal gubbe o ställde sig FRAMFÖR bänken o lutade sig över, beredd att ta den! Lite frustrerad när man kommer upp i 5 reps av att nån står där! Andra försöket tänkte ja, nu kör jag när jag ser han ligga i benpressen, nog fan hinner han upp o fram igen! Dock bakom denna gång, Men med lurar o musik kunde jag inte börja skrika på han att gå! Så i ren frustration satte jag stången på plats! Sen va jag för slut för ens öka vikten! Daaaamn! Om ni inte kan passa mig rätt, lr om jag inte ber om hjälp vafan ska man då behöva bli dtörd föööör! Orkade inte inte ens gå o säga till han! Sa tack o gick! Är typ knappt aldrig där på hans tider ändå!!

Jobbat i afton! Så nu bli de bingen!

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards