Alla inlägg den 12 januari 2015

Av mikaela severin - 12 januari 2015 23:25

Helt ledig dag! Så jäkla skönt! Gick upp vid 7 och väckte Theo, begav oss till skolan.. Spenderade en stund där för haffa skolsköterskan! Utan resultat! Så begav mig hem för äta frulle i lugn o ro! Sträckte ut de där tunga benen efter gårdagens pass o slocknar ju givetvis med telefonen i handen, samtidigt som jag höll på o blogga för Livsstil2015! Klart att allt va borta när man vaknade igen vid 11! Förmiddagen rullade på, började städa lite smått, för göra avbrott o dra o träna! Idag har jag och coach Thom kört axlar och triceps ihop! Så jäkla mycket roligare att träna ihop än, när han står med sin pinne redo o piska en om man inte gör sina reps! Skämt o sido! Så är de bu inte riktigt! Alla pass är sjukt bra och dom ger jävla bra resultat! O man har dessutom roligt på köpet! Grymmare coach/ vän hittar man inte! Utan Thom hade faktiskt min träning vart över! True words!
Stack o handlade innan jag körde hem för påbörja städet! Som tur är hann Emma börja, så granen var nere när jag kom hem, theo o kompisen lekte på rummet! Och julen har vi städat ut! Kan vi få vår nu?

Syster va här en vända o hämtade kyckling o käkade efter att hon oxå fått genomlida ett pass med Thom! Kom in o slängde sig i sängen o klagade på onda axlar o krävde mat!

Soffläge har de vart resten av kvällen! Nu säger jag god natt!


Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards