Alla inlägg den 2 januari 2015

Av mikaela severin - 2 januari 2015 23:25

Hmm ..borde njuta av barnledigheten, men saknar ungen min enormt, har ju vart hos mormor hela jul o nyår, o nu är han iväg igen hela helgen, skullnaden är att nu när han vart hos mormor, i jul ha ju jag legat i magsjuka, o resterande dagar jobbat, nu e jag helt plötsligt ledig från både jobb o barn från ikväll till söndag kväll, o är planlös?! Förvisso jobbat 7-21 idag o är trött, så tänker sova! Gett mig själv lite skönhetsvård ikväll, men imon. What to do? Om någon känner sig manad på slänga i 5 hårfärgsflaskor i mitt hårär ni välkomna! Få bli shoppa på grand på dagen, träna på em, o kvällen? Få väl se! Söndag få ja väl fortsätta shoppa, laga matlådor, så har jag PT pass.. BEN.. Dom är fortfarande ömma sen i måndags :)

Ja vi få väl se hur helgen slutar! Tar väl iaf sovmorgon imon! Typ till 8-9 :)

Trevlig fredag:)

Presentation


Hej!
Mikaela heter jag och är 31 år gammal och bosatt i Växjö.
Här kommer ni få följa med mig på min resa mot mitt mål, att tävla i Fitness..
o även få en inblick i mitt vardagsliv, kombinationen, hårt tränande, ensamstående mamma på 100%

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tränig

Kost


Ovido - Quiz & Flashcards